Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur kan man enklast göra så att man ska kunna boka ridhuset på hemsidan? Man ska kunna välja dag, tid och om man vill ha ensamrätt lr...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler skriva i css mallen så all text blir i stora bokstäver?
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Varför fungerar inte bakgrunden på sidan? http://hem.passagen.se/spsnytt/frieserhingst/stam/s11.html Överallt annars på sidan fungerar...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: Lorelie
·
I
IT & mobiler Ok, jag erkänner, kan INGET om datorer. Var i profilen lägger jag adressen till bilden som jag vill ska synas i mina inlägg. Hoppas ni...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Ingalillo
·
IT & mobiler Jag håller på att göra en hemsida. Om man klickar på en länk så ska en bild poppa upp och fönstret ska vara lika stort som bilden. Hur...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: moiran
·
S
IT & mobiler Vet någon var på nätet man kan hitta en bra tvguide, där man kan se vad som kommer på tv, läsa om programmen osv. Aftonbladets tjänst...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Bedeviler
·
IT & mobiler Nu har jag ett problem som jag inte lyckats lösa. Titta på den här bilden: Hemsida Problemet ligger i de två vita cellerna. Båda...
2
Svar
26
· Visningar
2 065
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler Har fått flera mail från someonlikesyou.com och undrar nu vad det är för något. :mad: Jag gillar inte mail som jag inte vet var de...
Svar
2
· Visningar
1 596
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
IT & mobiler Finns det nuförtiden?
Svar
1
· Visningar
925
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Någon som vet hur man gör en egen hemsida ?
Svar
1
· Visningar
961
Senast: Elftor
·
B
IT & mobiler Processer & CPU användning... Datorn hemma går så tröööögt - novisen måste fråga lite :smirk: Sitter just nu på jobbet, har Outlook...
Svar
6
· Visningar
3 712
Senast: **BORTTAGEN**
·
IT & mobiler Jag har sett folk som har olika egna fotografier som växlar som skärmsläckare. Hur gör man det? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
1 187
Senast: loveponies
·
M
IT & mobiler e de bara för mig de inte fuknar? fattar inte varför? misstänker att lilla pilen i tabellerna i "ljusfönstrena" ligger i botten. men de...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: MalibuSunrise
·
IT & mobiler Eftersom ni sågade den andra sidan jag gjorde vid fotknölarna så har jag gjort om den. Den är inte riktigt bra, texten syns lite...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Lorelie
·
C
IT & mobiler Vi får hem en ny dator imorgon, jag sitter och för över en massa filer till sambons dator. Har väl fört över närmare 1 GB via icq...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler någon som kan förklara för mig vad detta är? var man kan hitta det, hur det används osv. tack på förhand :bow:
Svar
3
· Visningar
928
Senast: ScissorHands
·
I
IT & mobiler Behöver hjälp. Vill lägga ut bilder någonstans så jag kan ha med dem i mina inlägg. Att göra en hemsida finns inte ens med på kartan :o...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Jag bytte ut Me mot XP för några månader sen och fick jättekrångel. Bl.a så funkar inte O.E. längre. Får upp en ruta där det står att...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: matte_1978
·
S
IT & mobiler Ni får ursäkta mitt absolut otekniska jag. Hur får man en bild att bli minde (ta mindre plats).
Svar
6
· Visningar
1 666
Senast: sara
·
M
IT & mobiler Visst finns det ett "läxhjälpsprogram" där man kan skriva in både tex. engelska glosan och det svenska svaret och sedan bli förhörd? Vad...
Svar
6
· Visningar
2 592
Senast: MaLu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp