Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska köpa en begagnad SUV och tänkte höra med er: 1. Vilket märke och årsmodell? 2.Bensin/dieselförbrukning? 3. Försäkring per år...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 270
Senast: Narcissa
·
Äldre Såg en bild på FB imorse som störde mig. Denna: Och om det är någon som inte ser den är texten alltså följande: "Rape jokes are...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 122
Äldre Hur många bilar har ni? Vi har två (jag har en och min sambo har en) men jag funderar på att köpa en till. Är det helt galet att ha tre...
2
Svar
38
· Visningar
2 956
Senast: Lyrisk
·
Äldre Ikväll kör det igång. 20.00 på 4:an Vilka ska titta? Jag kommer bänka mig med kastrullpopcorn :D
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 934
Senast: Seabaz
·
Äldre Öhm, hamnat i en något märklig situation. Bor inneboende i en villa där övervåningen är larmad när det inte är någon hemma. Kom hem för...
Svar
7
· Visningar
1 925
Senast: tindra
·
Äldre Lyssnade på radio Sigtuna idag pch hörde en sång som jag skulle ha reda på vilken det är! Jag skulle gissa på 60-tal, kvinna som...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Tjôta
·
Äldre Vi bor ute i småländska skogen i en liten "bullerby", alltså tre hus o en massa grusvägar typ ;). I ena huset bor ett pensionärpar o...
Svar
19
· Visningar
2 291
Senast: Tessanium
·
Äldre Är ju snart halloween och jag ska på maskerad. Är inte min grej egentligen då jag hellre har en snygg klänning och klackar :p Iaf...
Svar
14
· Visningar
2 111
Senast: escodobe
·
Äldre Sitter och funderar hur jag ska göra, jag behöver bil eftersom stallet ligger på ett ställe där det inte går några bussar till. Pappa...
2
Svar
20
· Visningar
2 348
Äldre Hur tar man sig kommunalt till Åtvidaberg från exvis Sthlm eller Nyköping?
Svar
3
· Visningar
664
Senast: Mia_R
·
Äldre Hur säger man "klä ut sig" på eng?
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Mirre
·
Äldre Jag har haft linser i en halv evighet, eller åtminstone i 16 år. Det senaste året har jag fått problem med att högerlinserna går sönder...
2
Svar
33
· Visningar
6 941
Äldre I början eller första avsnittet är det ett gäng ungdommar som kommer till en öppen plats. Det är någon initiationsrit är den som ska...
Svar
7
· Visningar
724
Senast: Ainon
·
Äldre Man frågar sig, har denna person arbetat för och gjort något som är bra för sin kommun? Eller är det en helt igenom rutten person som...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: farmor
·
Äldre Ska göra gele naglar imorgon men har tidigare haft akryl (något år sen). Och undrar nu, ni som har påbyggnader, använder ni akryl eller...
Svar
6
· Visningar
6 014
Senast: Zoya
·
Äldre (vill inte få det här till en annons nu, utan är bara lite osäker på vilket pris man kan sätta) Ska sälja mina inlines, fick dem av min...
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: Bison
·
Äldre Här Vad mycket jag lärde mig :)
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Gammeln
·
Äldre När jag var i Ecuador och new York gick det varken att skicka eller ta emot sms med min mobil. I NY gick jag in i en affär och undrade...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: sdman
·
Äldre Var på ett café för ett tag sedan där en enligt mig väldigt bra låt spelades. Har enda sedan jag hört den vänt upp och ner på hela YT...
Svar
2
· Visningar
805
Äldre Finns det någon slags motsvarighet till "genom eld och vatten" (behöver alltså inte vara likt, bara med ungefär samma betydelse) på...
Svar
13
· Visningar
5 740
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • WE-tråden

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp