Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu är lantisen på gång till Stockholm igen, och som vanligt ska det ätas, en av livets höjdpunkter! :p Vi åker redan på lördag, så...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: kopparberg
·
Äldre Om man vill börja prova bygga egna naglar. Vilket är lättast att jobba med? Akryl eller gele? För och nackdelar med de olika...
Svar
0
· Visningar
556
Senast: Poisonous
·
Äldre Visserligen hotar havet att stiga av klimatförändringen och man skulle behöva höja upp de flesta svenska städer någon meter eller så...
Svar
7
· Visningar
969
Senast: golit
·
Äldre Drar en torktumlar mer energi när det är mer i den eller drar den lika mycket energi oavsett om jag torktumlar femton handdukar eller...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: TinyWiny
·
Äldre En tanke slog mig;).Den 18/10 kör jag ner till Skåne från Rättvik med en tom lastbil på 22 kubik,för att hämta upp mitt "hem" till...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: peace
·
Äldre Jag blev igår medlem på payson. Förde över pengar från mitt visakort till en säljare. Fick bekräftelsemail att betalningen var...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: em-pirre
·
Äldre Varför är det så modernt att springa med en barnvagn utan unge i :confused:
Svar
17
· Visningar
1 804
Senast: Gammeln
·
Äldre Hur går man tillväga när man ska skicka ett stort värdefullt paket på bästa sätt? Jag ska skicka en stationär dator och har nyss...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: ameo
·
Äldre Rakt på sak: Beställde och direktbetalade varor i ett företags webshop, sakerna kom aldrig fram, butiken kontaktades och lovade skicka...
Svar
8
· Visningar
1 757
Senast: Riley
·
Äldre Vad är korrekt?:o Det är till ett namn på en uppfödning av en djurart.
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: Toffeln
·
Äldre Spelar ingen roll vilket amerikanskt tvprogram jag tittar på, alla har lika fina tänder! Rak tandlinje och vita skinande tänder...
Svar
9
· Visningar
6 004
Senast: hastflicka
·
Äldre Kan inleda med att säga att jag ska prata med min revisor imorgon och reda ut hur jag ska gå tillväga, om det ens är möjligt. Men...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: room101
·
Äldre Är det någon som har besiktat sin bil och haft indikator-lampan inne i bilen för bromsarna lyst hela tiden? Fick ni körförbud då...
2
Svar
28
· Visningar
4 663
Senast: Egonson_
·
Äldre Jodå, jag skryter lite och påstår att jag kan laga mat, och älskar att briljera:p;)... Har bjudit hem pappa och hans sambo nästa...
2
Svar
26
· Visningar
3 920
Äldre Hur mycket ger ni? Kom igen nu. Vi måste öppna plånböckerna nu. Jag ringde in 300kr :)
2
Svar
26
· Visningar
2 389
Senast: astronaut
·
Äldre Varför försvann min tråd? :( Fick vi inte ha en vikttråd för tjockisar?
Svar
17
· Visningar
1 412
Senast: Gammeln
·
Äldre Det här har stört mig så länge men jag vet inte vad som egentligen är korrekt. I Lalehs låt "Some Die Young" sjunger hon "I will tell...
Svar
16
· Visningar
1 684
Senast: Hepzheba
·
Äldre Blocket hävdar att medelhemmet har saker till ett värde av 25.000:- som de inte använder eller som de hade saknat ifall de sålde...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
8 429
Senast: dobbis
·
Äldre Köpte ett par platå converse från trampolin förra månaden. Dem hade bara storlek 40 kvar, jag har 41. men hon i butiken sa att man...
Svar
15
· Visningar
12 979
Senast: MM
·
Äldre Länge sen jag varit inne på Buke. Vad har hänt finns det några gamla seniorer kvar? Jag har kört en total make-over av mitt liv, vad...
Svar
18
· Visningar
2 387
Senast: Gammeln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp