Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag och sambon har fastnat i vårat mattänk och behöver lite tips och inspiration. I nuläget äter vi typ torsk och äggsås, köttfärssås...
Svar
19
· Visningar
2 087
Äldre Jag och killen ska på maskerad om några veckor och har svårt att komma på bra idéer! Tanken är att vi ska "passa ihop" och vara ett...
2
Svar
22
· Visningar
12 377
Äldre Vilken arsenal av prylar HAN har med sig när han kommer hit. Flygplan, helikopeter, bilar, vapen, kärnstridskoder, säkerhetsfolk...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 542
Äldre Jag ska skaffa ett bolån för första gången i livet :crazy: Hur gör man rent praktiskt? Jag har ett lånelöfte från två banker, och jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 635
Senast: tjenixen
·
Äldre Känner jag måste uppdatera mina TV-kvällar men är helt ointresserad av teknik och följer dåligt med i vad som finns. Just nu har jag...
Svar
5
· Visningar
855
Äldre Regeringen kommer med den ena sänkningen efter den andra. Nu avslöjar man att ½ milj människor får minst 150kr i sänkt avgift per månad...
2
Svar
35
· Visningar
2 906
Äldre På området där jag bor har vi stora problem med en granne och det är mycket dialoger med hyresvärden som tar det på största allvar. Det...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 018
Äldre Om en flyttfirma kantstöter ens möbler i flytten, hur går man till väga?
Svar
4
· Visningar
975
Senast: hagel
·
Äldre När släpps Ida Sjöstedts höst- och vinterkollektion? Har sett ett par T-shirts på Åhléns men det är allt. Hittar inget på hemsidan...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Gammeln
·
Äldre Jag har hur mycket böcker som helst, får inte plats med fler bokhyllor trots stort hus och inflödet är STORT! Många av dem vill jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 174
Senast: Leoni
·
Äldre Ny säsong börjar ikväll. Ska ni titta?
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Hur byter man till andra planeter på google earth? På ipad, har senaste uppdateringen men kan ändå inte hitta planetsymbolen?
Svar
0
· Visningar
618
Senast: BernT
·
Äldre Är bjuden på en fest i 80-talets tecken och man ska gärna klä sig därefter. Funderar på om det fungerar för mig som tjej att ha ett par...
2
Svar
38
· Visningar
18 526
Senast: svea
·
Äldre Ja, en mycket simpel fråga. Ni stockholmare som åkt till Ullared, varför gjorde ni det? Jag blev lockad bara av att se programmet, men...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
22 938
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Startar en ny tråd och förklarar hela händelseförloppet igen.. Jag har precis genomgått en medicinsk abort och anser nog att det...
Svar
6
· Visningar
4 023
Äldre Suttit och slötittat litet på Paint-EM i Tyskland några dagar, och noterat att en och annan tävlande valt att skriva in sig med titel...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 471
Senast: KungTulle
·
Äldre Hej! Nu när jag har köpt ny bil så måste jag göra något åt mitt körkort så att jag får dra mer .. Reglerna ändrades ju from i år...
Svar
3
· Visningar
1 595
Senast: Shaggy
·
Äldre Idag försvann min mobil spårlöst... har testat ringa den utan resultat. Nu ringde jag den igen, men då var den avstängd.... vad gör jag...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: pepp
·
Äldre Vad har ni för hemförsäkringar och är ni nöjda med dem? Vad tycker ni är viktigt att tänka på vid val av hemförsäkring? Finns det något...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Hej allvetande buke, jag behöver er. Jag ska på reccegasque på fredag och klädkoden är kavaj. Hur mycket kan man tumma på reglerna...
Svar
3
· Visningar
1 211
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp