Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har använt mig av Bussgods efterkrav för första gången på flera år. Förut kunde det ta 3-4 veckor innan man fick pengarna, hur länge får...
Svar
3
· Visningar
902
Äldre I min lilla by finns en "fiberförening". De kommer att ha stormöte den 26 september för att informera om vad det innebär att ansluta...
Svar
17
· Visningar
1 817
Senast: Boj
·
Äldre Vad tyckte ni om Monica Z? Vad var det som var så märkvärdigt med den filmen :meh:
Svar
0
· Visningar
532
Senast: Gammeln
·
Äldre Om du fick bestämma hur ditt liv skulle se ut från och med nu och fram till du blir gammal(låt säga en 80 år nånting), hur skulle det då...
2
Svar
39
· Visningar
3 687
Senast: Elwan
·
Äldre Det har vi väl alla, tror jag? Jag har eller hade faktiskt, min förra dator. Den höll i 6 år. Den var aldrig ominstallerad, men...
2
Svar
31
· Visningar
4 295
Senast: TinyWiny
·
Äldre Jag har en kalkonfilé med sista förbrukningsdag idag. Inser ju alltså att jag behöver äta upp den idag, men jag kommer nog inte orka att...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: LindgrenV
·
Äldre Sånna saker har jag. Saker som jag lika gärna hade kunnat ge fan i att köpa ibland. Min senaste investering var en ryggsäck. Jag tycker...
2
Svar
29
· Visningar
4 184
Äldre Om x har tio äpplen Y har elva päron Varför är elefanten rosa? En typ liknande vits visades på bild på min FB för någon dag sedan...
Svar
7
· Visningar
2 623
Äldre Funderade idag på detta med BH:ar. Dessa alla olika modeller med lyft och push och ilägg och stålbågar... Finns PH? Dvs...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 719
Senast: bigganl
·
Äldre Hur svårt är det att byta knappar på en kappa? :) Måste de nya knapparna vara i samma storlek för att passa i knapphålen eller kan de...
Svar
7
· Visningar
2 886
Senast: Karfitsa
·
Äldre Jag behöver köpa ett par nya jeans. Jag föredrar knappar framför dragkedja i gylfen, så jag vill alltså ha ett par just sådana. Men...
Svar
19
· Visningar
3 083
Senast: Zakuro
·
Äldre Har fått en låt på hjärnan men jag kommer inte på vad låten heter! Poppigare låt där dom sjunger bland annat you make me, i see you i...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Lajke
·
Äldre Jag står inför ett bilköp i höst och tycker att jag har lite ont om idéer. Jag letar efter en större bil, stor nog för att kunna ha...
2
Svar
21
· Visningar
3 070
Senast: glittra
·
Äldre Inte sjutton kan det väl bara vara att tiden går långsamt när man väntar?? Den tar ju hur lång tid som helst! Idag hann jag vika en hel...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: Medrix
·
Äldre Hur får man in ett nytt ord i ordboken? Hittar inte funktionen. Står inget om det i bruksanvisningen Heller. Kanske nån som vet...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: MM
·
Äldre Mina föräldrar ska köpa lägenhet. Dom hittade en intressant på hemnet och vid kontakt med mäklare var flera intresserade, varpå en...
Svar
13
· Visningar
2 774
Äldre Eller rättare sagt side labret. Hursomhelst, ni som har eller har haft, är det nåt särskilt man ska tänka på om man vill skaffa det...
Svar
5
· Visningar
1 256
Senast: Hedinn
·
Äldre Äggmacka med citron-och apelsinmarmelad är gott. Havregryn med socker, mjölk, bär och russin är gott. Ost och choklad är gott (ihop...
2
Svar
30
· Visningar
3 442
Senast: videnlis
·
Äldre Finns det någon här som värmer upp sitt hus med direkverkande el? Vad kostar det isf? Hur stort är huset? Några extra faciliteter som...
Svar
17
· Visningar
5 450
Senast: Lejonelle
·
Äldre Enligt min bror så ska Transportsstyrelsen avregistrera bilar som varit avställde ett antal år eftersom de misstänker att de skrotats...
2
Svar
24
· Visningar
3 365
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp