Bukefalos 28 år!

Sthlmare VARFÖR Ullared?

Sv: Sthlmare VARFÖR Ullared?

Kl
Tycker Ullared är otroligt överskattat. Dessutom så fyndas det sällan eftersom dom flesta har en bra bit att åka för att komma dit. Sen är inte Ullared mycket billigare än andra tycker jag, ser sällan något som är billigt och som är värt att köpa där.

Att många tycker om det är väl mycket för att det ofta blir lite som en dags/minisemester att åka dit. Är väl förhållandevis få av dom som åker dit som bort i närheten. Därför kan jag tänka mig att folk tycker det är en rolig grej.
 
Sv: Sthlmare VARFÖR Ullared?

Är väl förhållandevis få av dom som åker dit som bort i närheten. Därför kan jag tänka mig att folk tycker det är en rolig grej.
Jo, av alla som besöker Gekås är kanske lokalbefolkningen en liten andel. Men sett från andra hållet så skulle jag säga att det är en stor majoritet av lokalbefolkningen som handlar på Gekås då och då. :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
292
Senast: Amha
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
24 120
Senast: Mabuse
·
Samhälle Vad är det som lockar med Pontus Rasmusson? Jag har försökt att hitta varför han blivit så populär och kunnat tjäna pengar på det. Men...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 597
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 091
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp