Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Dottern (13) och jag tänker oss till New Jersey i sommar/höst, men det vore ju korkat att inte göra NÅT i New York också när man ändå är...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: Jerseyite
·
Äldre Vi tolkar ju ett språk i skrift olika, det har jag förstått. Ett språk som är skrivet så att det inte missförstås är ju bra, men...
Svar
12
· Visningar
1 819
Senast: Enya
·
Äldre Jag ska få månadslinser nu om någon vecka....Har en vän som haft det i många år och hon använder sina i både två,ibland tre...
Svar
12
· Visningar
6 966
Äldre Inatt gjordes en transaktion till mitt bankkonto på 2' och jag var YTTERST fundersam när jag såg detta, loggade in på kontot från datorn...
2
Svar
24
· Visningar
4 728
Senast: Monifa
·
Äldre ...som renoveringsobjekt - som är obesiktigad och avställd. Hur får man hem den???
Svar
14
· Visningar
5 991
Senast: lillkillen
·
Äldre Vad har hänt med min iPhone egentligen? För ett par dagar sen blev batteriet plötsligt jättedåligt, det drar ur direkt. På 3-4 timmar...
Svar
12
· Visningar
12 804
Senast: LLaika
·
Äldre Finns det några här som gjort det? Skulle vilja höra om andras erfarenheter, tips och tankar. Jag har som många andra en dröm om att...
Svar
11
· Visningar
3 633
Senast: Milene
·
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: Rosett
·
Äldre Clipsen (som håller ihop de båda rörbitarna) har gått sönder på min Barbecook Optima-grill. Fick nya idag, men de ser helt annorlunda ut...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: tott
·
Äldre Är det för att man är så osäker på att man har rätt? Alltså, i mina ögon får man ha vilka politiska/religiösa åsikter man vill, bara...
2
Svar
29
· Visningar
3 168
Äldre ...förklara? Max släpvagnsvikt, kg: 1200 Max släpvagnsvikt kg, obromsad: 570 Släpvagns maximala totalvikt vid B-behörighet, kg...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Shaggy
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16838053.ab Gulliga ja, vill vi ha dem här? Nej! Tvättbjörn i sikte.
2 3
Svar
52
· Visningar
5 844
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag tänkte jag skulle baka några bullar, men inser nu att jästen gick ut 23 maj. Funkar den att baka med eller tappar "gammal" jäst...
Svar
14
· Visningar
18 750
Senast: Diderot
·
Äldre Har under en längre tid reagerat på att det ibland luktar väldigt sött hemma. Märker det främst då jag precis kommer in. Är lite orolig...
2
Svar
30
· Visningar
19 156
Senast: Amha
·
Äldre Ska ut och resa i sommar. Flyget går klockan 06.05 på morgonen.. Finns det något öppet inne på Arlanda nattetid så man kan roa sig...
Svar
5
· Visningar
2 195
Senast: MM
·
Äldre Är det någon som har tips på någon bra bokserie man kan läsa? Sugen på något att sätta tänderna (ögonen) i nu under sommaren! :d Har...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 509
Senast: Sasse
·
Äldre Sitter och kollar på resor och konstaterar ovanstående faktum. Jag visste det sen tidigare så jag är inte förvånad, men varför är det...
Svar
7
· Visningar
1 790
Senast: hastflicka
·
Äldre Någon som vet hur många normala flyttkartonger som ryms på en lastpall som ska transporteras med lastbil? Och, följdfråga, hur många...
Svar
2
· Visningar
5 649
Senast: ameo
·
Äldre Vår son är 6år och och hans lärare i förskoleklassen har en 12årig pojke som ska börja vara barnvakt åt honom ibland. 12-åringen ska...
Svar
0
· Visningar
1 524
Senast: prinsus_
·
Äldre Bambuhanddukar är mjuka, sköna, högabsorberande, luktar inte pga antibakteriella egenskaper. Många fördelar alltså. Men de jag fick tag...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: macan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp