Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har hittat råttor i förrådsutrymmet till vår hyresrätt. Att det har varit problem tidigare framgår rätt tydligt då det finns en hel del...
Svar
1
· Visningar
1 221
Äldre Jag har något jag vill analysera efter något som nog kan vara ganska svårt att hitta. :o Kan inget alls om analyser eller sådär, har...
2
Svar
30
· Visningar
4 041
Senast: Cattis_E
·
Äldre Nu när jag ser bilder från översvämmade områden så undrar jag förundrat över alla bilar i vattnet? Att det kommer vatten är ju knappast...
Svar
17
· Visningar
2 165
Senast: r_freddy
·
Äldre Någon som testat? Fungerar det? Blir fötterna som nya efteråt?
2
Svar
26
· Visningar
6 830
Senast: Husmusen
·
Äldre Jag hoppas någon kan svara på min fundering. Det är så att om 7 dagar var det planerat att 3 personer skulle åka till Portugal i 14...
Svar
4
· Visningar
1 404
Senast: LaMaya
·
Äldre Har precis registrerat ett presentkort och valde att ladda ner 10 låtar. Men hur gör jag det?
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Pallen
·
Äldre Ja varför läser (och skriver) man bättre när man håller på med något i pappersform än elektroniskt? Har nämligen precis skrivit ut...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Ainon
·
Äldre Ska baka till en diabetiker. Sambon hittade Sukrin i affären men det var så dyrt! Kan man söta på annat vis, tex lite honung/bär eller...
2
Svar
27
· Visningar
4 788
Senast: Lycanthrope
·
Äldre Jag ska ta mig med tåg till gbg imorgon, efter det så ska jag gå till guldheden. Jag har egentligen inga problem med att gå 5 km, bara...
2
Svar
21
· Visningar
3 159
Senast: AgentCarter
·
Äldre Skulle behöva lite tips på fyrhjulsdrivna bilar som får dra minst 2400 kg, gärna mer. Har en gammal (01) Mercedes 430ML som är...
Svar
5
· Visningar
2 442
Senast: Panamera
·
Äldre Jag ska åka E4 genom stockholm och vad jag har hört kan det vara störiga köer där vissa tider på dygnet. De vill jag såklart undvika, så...
Svar
16
· Visningar
12 929
Senast: Amha
·
Äldre Någon som provat att göra det någon gång och kan ge mig lite tips på vilka proportioner som gäller? Är inte alls förtjust i tanken på...
Svar
7
· Visningar
4 109
Senast: LovingLife
·
Äldre Är i Grekland och har tvättat i lånad maskin. När jag tog ut tvätten såg min tidigare kritvita behå ut såhär: Den är alltså...
Svar
14
· Visningar
2 944
Senast: Karfitsa
·
Äldre På något vis blev jag ansvarig för kvällens partymusik, men då många inte har samma syn på partymusik som jag ber jag om hjälp! Vilka är...
2
Svar
20
· Visningar
2 688
Senast: golit
·
Äldre Jag har fått ett sånt här kvittensblock Jag undrar bara 1 - Vem ska skriva vad i rutan "attesteras"? 2 - Var skriver man vem...
Svar
19
· Visningar
62 376
Äldre Jag har ett svagt minne av att jag sett en film som mindre där det är en rävjakt med ett helt gäng jakthundar (modell foxhound/beagle...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: Nethril
·
Äldre Hur har du det? Skulle du kunna försörja dig/barn/djur/osv på egen hand? Eller är du beroende av din partners ekonomi? Själv är jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
10 508
Senast: Petruska
·
Äldre En tanke har under förra året grott lite i min hjärna. Jag ska ju flytta och står i bostadskö för att förhoppningsvis få en lägenhet...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
35 617
Senast: Jozze
·
Äldre När jag var liten fick man papper från skolan som hade 3 linjer och där det stod en bokstav i början av linjerna. Sedan skulle man träna...
Svar
3
· Visningar
2 215
Senast: Sar
·
Äldre Behöver lite inspiration, kanske finns nån annan frulle där ute som jag skulle kunna ta till mig :D Ätit samma i flera år. Såååå vad...
2
Svar
22
· Visningar
3 636
Senast: Widerberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp