Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Förra året fick jag nedslag på bromsarna på min husvagn för att de tog ojämnt. Det är fixat så gott det går men den ena bromstrumman...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Magiana
·
Äldre I två dagar har en liten rävunge hållit till runt huset. Den ser alldeles för liten ut för att klara sig själv. Nyss smög den till...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 089
Senast: TomasN
·
Äldre Har ni besökt dem? Några favoriter? http://www.naturvardsverket.se/Var-natur/Skyddad-natur/Nationalparker/ :)
Svar
8
· Visningar
887
Senast: em76
·
Äldre Om en vecka åker jag till Paris :) Ska vara där i tre hela dagar och mitt främsta mål är Louvren. Jag har sökt efter information på...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Philosophia
·
Äldre Om vi bortser från det självklara att livets goda är familjen, barnen, djuren, föräldrar o.s.v så vad har ni kvar då utöver det? Att...
Svar
19
· Visningar
1 981
Senast: Pigalle
·
Äldre Jag vet att google är min vän, men i den här frågan tycker jag mest att jag får massa reklam. Jag vill veta vad man kan göra på...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: mandalaki
·
Äldre Hola, För ett tag sedan vet jag att man kunde sätta några av sina vänner i någon slags favoriseringskategori på facebook. Någon som...
Svar
1
· Visningar
677
Äldre Jag hyr ett hus på landet sedan 1/4 i fjol, har skrivit kontrakt på tre år. Hon som äger det köpte det tidigt på hösten innan jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 918
Senast: Modig_Korn
·
Äldre Torsdags så skickade jag ett rekommenderat brev till de som hyr min fastighet om att jag säger upp hyresavtalet och att de har 3månader...
2
Svar
33
· Visningar
6 167
S
Äldre Förra helgen var jag på en fest som började klockan 15, denna helgen var jag på en som började kl 17. Varför börjar man så tidigt?? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
6 178
Senast: em-pirre
·
Äldre Någon här som vet vad text tv numret är till Visat film nordic? :) Fucking Åmål går ju där klockan 21, men utan text är det ju...
Svar
0
· Visningar
638
Senast: Hatsune
·
A
Äldre Jag satt och funderade på när jag sist drog magnetremsan på bankkortet och sen jag bytte kort för snart 2 år sen har det faktiskt aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 740
Senast: Jerseyite
·
Äldre Tankade bilen igår, inget märkvärdigt... Satt ute på internet på kvällen och gick in på en lokal hemsida, nyheter typ, att en...
Svar
7
· Visningar
2 159
Senast: Hogstorp
·
Äldre Jag var på GHS. När jag körde in i Göteborg såg jag skyltar om vägtullar men visste inte riktigt vad det innebär för mig som kommer...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 397
Senast: Ramona
·
S
Äldre Jag och pojkvännen har endast några dagar semester ihop i år och vill gärna åka iväg någonstans men vart? Vi är öppna för det mesta...
Svar
14
· Visningar
1 844
Senast: Sol
·
Äldre ...pratar man ju om. Men nu har ju Oscar Zia (Let´s dance) fått beundrar/sexbrev/nakenbildar från kvinnor i allahanda åldrar även mogna...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 569
Senast: martha
·
Äldre Jag är rätt neurotisk av mig, vilket innebär att jag är på flygplatsen i mycket god tid. Ofta flera timmar innan.. Det är ju inte kul...
Svar
3
· Visningar
1 691
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Vet att buke bestitter flera duktiga kockar både på proffs och amatörnivå så det är dags för dom att visa sig nu för att lösa mitt lilla...
Svar
16
· Visningar
1 852
Senast: Silltunna
·
Äldre Hur lång tid tar det innan det funkar?
Svar
3
· Visningar
2 457
Senast: Ramona
·
Äldre Skulle vilja få rätsida på det här. Personen har bara bkörkort. Saxat ur registreringsbeviset: Skattevikt, kg: 1480...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp