Bukefalos 28 år!

Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har funderat på detta om ni märkt någon skillnad i stots temperament o humör efter att fölet är avvant och stot är tillbaka i sin...
Svar
0
· Visningar
555
Senast: Karamell
·
Avel Vilket system kör man i Sverige gällande löshoppning för unghästar och bruksprov nuförtiden? Använder man galoppbom -> hjälphinder ->...
Svar
2
· Visningar
555
E
Avel Någon som känner till kallblodstravarhingsten NÖSTETOR?
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Immer
·
Avel Tiden går så fort att man knappt hinner med...... Min häst skall föla i mitten av maj om allt går väl sissta tiden. Tycker att det...
Svar
1
· Visningar
553
Senast: jarnroos
·
Avel vill veta lite mer om stofamilj 24 Zolla-familjen! Någon som vet vad stofamiljen har lämnat vad det gäller tävlingsprestationer? Någon...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: Görel
·
E
Avel hjälp mig jag hittar inte jag blir totalförvirrad. Vill veta vart de är fölvisningar i år, känner mig ganska dum när jag inte hittar:p...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: esparenza
·
Avel Hej! Har ett sto e Cabrio vd heffinck-weinberg-pilot. Har aldrig varken sett eller hört om någon mer i Sverige som har en avkomma efter...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: jasseeh
·
Avel Kan man hitta de resultaten nu? Och i sådana fall var? Har letat som en tok men hittar ingenting. Det gäller ett nordsvenskt...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Immer
·
Avel från skövde.. var kan jag hitta resultat ???????
Svar
2
· Visningar
544
Senast: FT_ryttare
·
Avel Jag har ett shetlandsföl som är född 6 juni. Han står ofta och vilar ena bakfoten på det vis som vuxna hästar gör. Är detta vanligt? Jag...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: EmblaAsk
·
Avel Jeg tenker å bedekke min hoppe e. CARANO ue. LEONID, men har ingen erfaring med hingstevalg. Hoppen har sprangstamme, men jeg ønsker et...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Bandida
·
B
Avel Undrar om det är någon som vet om det finns utställning för äldre kallblodstravare??
Svar
2
· Visningar
541
Senast: BusenPento
·
M
Avel undrar vad som menas med att en islänning är registrerad i Bilagan? vad får man göra och vad får man inte göra? tacksam för svar!
Svar
1
· Visningar
541
Senast: Bangsi
·
Avel Jag är på G att köpa en ny häst (hannoveraner) med fullblodet Orbis i stamtavlan. Den hingsten har jag aldrig träffat på förut så nu är...
Svar
1
· Visningar
541
Senast: KickiH
·
Avel :banana: Bokli Balders första dräktighet för året kan jag stoltsera med! :D Det andra stoet, som ska till Mörtvedt Jerkeld...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Mehl
·
D
  • Låst
Avel Ska köpa en övervakningskamera eftersom mitt sto ska föla om ungefär en månad. Vad är att föredra? Något speciellt märke? Sladd eller...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: ameo
·
Avel Är det någon som kan tipsa om vart man bäst vänder sig för att frysa in semin från sin hingst? Undrar också hur pass tekniken har...
Svar
2
· Visningar
538
Senast: Tabitha
·
Avel Någon som kan berätta om temperament och ben? /jenny
Svar
0
· Visningar
537
Avel Halloj, för det första så är det mkt möjligt att jag skriver detta på fel plats, jag skulle vilja veta mer om en särskild hästs...
Svar
1
· Visningar
537
Senast: __sofia__
·
R
Avel Någon som känner till de tyska hingstarna Landphönix och Landadhel? Underbart om någon dessutom har bilder! Tack, tack!
Svar
1
· Visningar
532
Senast: sensible
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Roliga saker som barn säger
  • Hiss och diss del 5
  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp