Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Är det någon här som vet några riktigt bra sidor om tyska hingstar? Själv har jag en Continue avkomma. Har hittat adress till var man...
Svar
2
· Visningar
1 029
Avel En icke godkänd Svensk Halvblodshingst. Fux. Har tappat bort hans stamtavla...Någon som har den och gärna mer information, om ni har! :D
Svar
11
· Visningar
1 744
Senast: Rohirrim
·
S
Avel Finns det något allmänt sätt man brukar skriva stofamiljer på? Brukar man ställa upp de på något vis eller gör man aldrig sådant?
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: Kakis
·
B
Avel Efter att jag nu haft en foderfjording och hittat en egen som kommer på prov strax så känns det som jag ständigt måste försvara mitt val...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 106
Avel Någon som vet något om honom? som har en avkomma efter honom?
Svar
19
· Visningar
1 681
Senast: Minni
·
Avel Nu har jag en massa frågor! Är det felria rundor i 1 m som gäller? Hur många? Kan man åka på en tävling och innan ha bestämt sig för...
2
Svar
24
· Visningar
4 097
Senast: Cyllene
·
R
Avel Står inte han kvar på Brantshammar?
Svar
12
· Visningar
1 492
Senast: fio
·
T
Avel förmodar jag är halvblodstam? Någon som vet om det är bra stam eller ej? Om det är bra brukshästar? Lys :)
2
Svar
26
· Visningar
3 379
Senast: Mia_R
·
B
Avel Dreyrie frá Alfsnesi, Hrísla frá Skaney & Andrá... ...frá Hólum..någon som vet något om hingsten Dreyrie, stona Hrísla och...
Svar
15
· Visningar
1 961
Senast: Lilla_jag
·
Avel Har med stort nöje "lusläst" skriften "Araberna i Småland, deras fäder och förfäder", skriven 1963 Arvid Aaby-Ericsson. I skriften...
2
Svar
38
· Visningar
4 801
Senast: shady
·
M
Avel Min ponny (ser ut som en haflinger) ser ut att vara brännmärkt på vänster baklår. Jag kan inte reda ut siffrorna men de framträder när...
Svar
17
· Visningar
2 111
Senast: Amia
·
J
Avel Mitt stos mamma är ur den familjen, jag är helt urkass på stofamiljer, :confused: någon som vet ngt om denna? mvh julia_v
Svar
8
· Visningar
1 675
Senast: Mynta2
·
K
Avel Min syster håller på och letar häst och har fastnad för ett varmblod som aldrog är startad i trav, dock tränad. Hon ska även titta på...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 449
Senast: najo
·
B
  • Låst
Avel Hej Vilka är dina 10 favorit raser? Mina är: 1 Frieser 2 Irish Hunter 3 Andalusier 4 Lippizzaner 5 Connemara 6 Shettis 7 Quarter 8...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 112
P
Avel Har varit borta en del under sommaren vilket ledde till att hästskällena fickk gå helt fria i sommarhagen i tre veckor. Min stor dam...
Svar
8
· Visningar
1 447
Senast: josse_horses16
·
B
Avel Någon som vet något om honom? Vad han har gett? om han tävlas fortfarande och isådanafall med vem? Hur ser han ut? stam? det blev många...
2
Svar
33
· Visningar
5 008
Senast: shady
·
Avel Basjkirhästar och American [Bashkir] Curlies beskrivs ofta på liknande sätt. T ex skulle båda vara allergivänliga. När det gäller Curlyn...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 303
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp