Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Var köper man nallar av lite kvalitet nuförtiden? De enda leksaksaffärer jag har omkring mig verkar vara BR, jag har kollat i en, där...
2
Svar
21
· Visningar
5 027
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Nu är det ju länge tills min bebis kommer, men har redan nu börjat kika lite på barnvagn (min plan var att hitta begagnat, och då är det...
Svar
17
· Visningar
3 965
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tankar och åsikter från två perspektiv. Situationen är denna: Ny 6 åring på "sexårs" vill vara med att leka...
Svar
6
· Visningar
1 690
Senast: Wilfa
·
Övr. Barn Gick ju en serie nyligen om folk som skulle föda barn,tror det var en svensk serie,tänker bara på barmorskorna,men det är inte den jag...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Hej, är det någon som vet var man kan få tag på converseskor i barn eller bäbisstorlek? storleken är inte jätteviktig, barnet är inte...
Svar
3
· Visningar
1 872
Senast: kpist
·
Övr. Barn Det är alltid samma känsla av förvåning som kommer över mig (fast i morgonstressen skulle jag nog ge det ett annat ord ;)) när skolan...
Svar
2
· Visningar
849
Senast: mian1
·
A
Övr. Barn Vi har väl börjat acceptera att han kissar i sängen på natten trots att han aldrig dricker något efter kl 17 och kissar sista han gör...
2 3
Svar
45
· Visningar
31 983
Senast: kamomillo
·
Övr. Barn Jag ska bli gudmor till min bästa vänninas underbara lilla grabb. Men vad köper man för present när man är gudmor? Jag vill inte köpa...
Svar
10
· Visningar
3 366
Senast: Wassego
·
Övr. Barn Hej igen! För en tid sedan postade jag en tråd där min ex-sambo lämnat mig- där jag var gravid i sjätte månaden. Jag fick oerhört...
2
Svar
25
· Visningar
2 766
Senast: Diplomaten
·
Övr. Barn Vet att Drako tidigare tillverkat små storlekar men finns Drako fortfarande? Är det någon annars som vet var man kan få tag på ridbyxor...
Svar
8
· Visningar
1 721
Senast: Maléne
·
Övr. Barn Jag tänkte ordna med kuddar som fungerar att bygga koja med i barnens rum. Någon som kan tipsa om vilka kuddar som passar och var man...
Svar
5
· Visningar
3 613
Senast: Sjalen
·
Övr. Barn Är det någon som vet om det finns något ställe (på internet) där man kan se serien Såna är mammor? Hade så gärna velat se hela serien...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Minna86
·
Övr. Barn Tittar på Supernanny, håller inte med om allt hon gör men tycker det är intressant. Var då en pappa som skulle ta "sexsnacket" med...
2
Svar
20
· Visningar
2 837
Övr. Barn Jag har fått högre årsinkomst. Hur ändrar jag det? Hittade ingenstans på hemsidan där jag kunde fylla i den nya. Säg inte att man...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Loke fyller 3 år nästa månad. Det känns som en milstolpe, en "stor" grej för mig att han fyller hela 3 år! Men jag har totalt...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: doglover
·
Övr. Barn Vad är de bra för egentligen? Min 6-åring opererade bort sina polyper i början av sommaren. Har en längre tid haft svårt att andas och...
Svar
2
· Visningar
2 590
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Någon som har en flicka som bara uppvisar ADHD problematik hemma? Vår flicka är nu 7½ år och hennes problematik visas bara här hemma...
Svar
12
· Visningar
3 435
Senast: Coop
·
Övr. Barn hej alla där ute. kände att jag måste få skriva några rader innan ja tappar allt vett som finns i mitt huvud! ska göra en lång historia...
Svar
7
· Visningar
2 017
Senast: Tahari
·
Övr. Barn Har aldrig haft någon, men funderar på en till vintern till min 2åring! Ris & Ros motages tacksammt, bara det bästa är gott nog åt...
2
Svar
39
· Visningar
8 042
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn När jag läser här så läser jag ibland med ett litet leende på läpparna. Jag läser om oro för inskolning, matproblem, sömnproblem och...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp