Bukefalos 28 år!

Vad heter den serien?

Fibusen

Trådstartare
Gick ju en serie nyligen om folk som skulle föda barn,tror det var en svensk serie,tänker bara på barmorskorna,men det är inte den jag menar! Vet att det startades en tråd här om nån pappa (?) som var så konstig när hans fru skulle föda barn,skulle så gärna vilja se det!
 
Sv: Vad heter den serien?

Konstiga pappan är det i den engelska serien som går 21.00 på onsdagar på Kanal5 "livet på BB"
 
Sv: Vad heter den serien?

jag har inte sett nån tråd om det men menar du idioten som låste in mamman på toan, och skämtade om hennes stönanden bla?

Isåfall var det Livet på BB
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 544
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
464
Senast: IngelaH
·
Gravid - 1år Jaaaahapp.. jag startade en tråd för ett tag sen om hur man ska veta om man vill ha fler barn eller inte. Jag har två sen innan och...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 423
Senast: Fille
·
IT & mobiler Hjälp :-) Jag skulle behöva en laptop eller surfplatta bara för att kunna ta med mig på resor och streama film eller serier. Den ska...
Svar
7
· Visningar
561
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp