Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Min dotter, som snart är 4, har börjat på ridlekis. Pga få ponnys och än så länge litet barnunderlag så är hon oftast där själv, men hon...
Svar
8
· Visningar
1 615
Senast: mylan
·
E
Småbarn När kan man vända bilbarnstolen framåt egentligen. Min son är nu 3 år och det känns som om han skulle vilja åka framåt nu. Han har på...
Svar
4
· Visningar
1 902
Senast: ameo
·
S
Småbarn Behöver lite input. Jag har en kille som är 13 månader snart. Det han tycker om att äta är: makaroner, köttbullar, korv, korvgryta...
Svar
15
· Visningar
1 458
Senast: Snovind
·
Småbarn Har som bekant en son på snart 3 år. Grejen är att han älskar rosa,han älskar smycken,håruppsättningar och tjejskor (gärna med lite...
2
Svar
27
· Visningar
2 716
Småbarn Jag har haft lite halvsvårt att hitta skor som passar på vår snart 1 årige grabb. Tycker inte att fötterna ser så enormt breda ut, men...
Svar
12
· Visningar
1 088
Senast: taccotad
·
Småbarn Vi håller fortfarande på att skolar in dottern på dagis, men har redan lärt oss att man inte kan ringa på morgonen och säga att man...
2
Svar
33
· Visningar
4 672
Senast: Timsetim
·
A
Småbarn Vad leker en 3-4 årig pojke med nu för tiden?
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Asterix
·
Småbarn Jag vet inte om jag är löjlig & överbeskyddande, men hur gör man egentligen när barnen ska börja leka hemma hos varandra? Min dotter...
Svar
15
· Visningar
3 500
Senast: ika77
·
Småbarn Förra sommaren var det så lätt. Han var bara en liten knodd som stannade kvar i skuggan om jag placerade honom där. På med solskydd +...
2
Svar
29
· Visningar
2 463
Senast: taccotad
·
N
Småbarn Min dotter som är 5 år och 6 månader har tappat sin första tand. Eller ja tappat och tappat. Den har varit löst sen i tisdags. Så nu...
Svar
3
· Visningar
1 411
Senast: Enya
·
V
Småbarn Hoppas den här tråden hamnar rätt.... Vart kan jag hitta små barnridbyxor??? Det måste väl finnas i storlek 4 år - 104 cm??? Alla...
Svar
7
· Visningar
4 923
Senast: Dorinda
·
Småbarn vilken är den bästa extra sulkyn att ha? exempelvis om man ska åka någonstans och inte vill ha en klumpig vagn? t.ex om man reser...
2
Svar
26
· Visningar
2 954
Senast: Krazzzy
·
Småbarn Är det någon här som har sökt det eller tänker söka? Var vänder man sig? Kommunen eller FK? Det ska införas i min kommun 1 juli. :)
Svar
9
· Visningar
1 066
Senast: chrysler
·
Småbarn Kan jag ta ut två veckors semester och få pengar för det trots att jag är hemma och föräldraledig? Låter kanske som en knasig fråga...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Brandgul
·
W
Småbarn Vi blev tvugna att avliva en av våra hästar efter 22 år tillsammans pga kolik. Hästarna bor på gården med min systers familj, hon har...
Svar
9
· Visningar
2 936
Senast: chrysler
·
Småbarn Jag är så glad över att Elis nu börjat gå på pottan. Vi har försökt massor, kissa har fungerat sedan förra sommaren, men det har aldrig...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: havreflinga
·
Småbarn Både jag och maken är sjuka, även om maken börjar kvickna till. Influensa! Jag har dessutom luftrörsinflammation. Har haft 39-graders...
Svar
5
· Visningar
1 102
Småbarn Dottern kikar just på Fem myror är fler än fyra elefanter, och det programmet tycker jag är himla bra. Både för att det lär ut siffror...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: oz_joj
·
Småbarn Sitter med förskoleansökan och skall fylla i förälderns arbetstid+restid för att få fram omsorgstiden. Men finns det någon maxtid/vecka...
Svar
7
· Visningar
5 445
Senast: Carolus
·
Småbarn Jag har varit ute i krig en sväng :angel: Det är så här, att en person som är dömd för sexuellt utnyttjande och våldtäkt på barn har...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp