Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Börjar känna mig deppig. . . känns som jag bara vill gråta hela tiden ! Känner mej som en flodhäst som vandrar omkring i ett virrvarr...
Svar
17
· Visningar
1 549
Senast: Jamtland
·
  • Låst
Övr. Barn ...om livet går på någon underlig slags sparlåga. Ingenting går att planera, ingenting går att förutse, allt känns bara... stillastående...
Svar
5
· Visningar
1 427
Senast: Jamtland
·
S
  • Låst
Övr. Barn Vad brukar man köpa som doppresent??? Kusinbarnet (pojke) ska döpas till helgen och jag har ingen aning om vad jag ska köpa i present...
Svar
13
· Visningar
21 697
Senast: Zorina
·
A
  • Låst
Övr. Barn skriver under anonymt användarnamn eftersom jag inte vill att nån ska veta vem jag är. Jag är fortfarande tonåring och min mens har...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: Zaria
·
  • Låst
Övr. Barn Trots att uppenbarligen inte alla uppskattar dem måste jag få säga att skolavslutningar är bland det bästa med att vara lärare. Inte för...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: kamomillo
·
K
  • Låst
Övr. Barn Jag och sambon försöker få barn men har inte lyckats ännu. (lite mer än ett år) Min mens är brukar i normala fall komma på dag 28-30...
Svar
19
· Visningar
11 625
Senast: solbacka1
·
N
  • Låst
Övr. Barn Korkad fråga kanske, men vad ska en gudmor göra egentligen? Har förstått att man medverkar vid dopet men jag misstänker att man...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Kajo
·
  • Låst
Övr. Barn Nu behöver jag hjälp här. Ni som läst mina tidigare trådar om min dagmamma vet ungefär hur läget är. Jag är nu hemma på sommarlov med...
Svar
1
· Visningar
771
  • Låst
Övr. Barn Vet ej om tråden ligger fel. Jag ska köpa en B-ponny till mina barn har jag tänkt. Så de får en fair chans att vara med i stallet med...
2
Svar
21
· Visningar
2 327
Senast: Asa_S
·
7
  • Låst
Övr. Barn detta är säkert naturligt men jag längtar så otorligt efter en bebis. jag ska fylla 19 och känner mej för ung men...usch detta är så...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Vi snackar alltid om ditten och datten, numer när det är läggdags, sonen och jag. Favoritämnet just nu är vad vi tycker bäst om , och...
Svar
6
· Visningar
894
Senast: mimus
·
  • Låst
Övr. Barn For er har ju sommarlovet borjat, mina barn har fortfarande tva veckor kvar. Jag ska vara hemma hela sommaren och skulle garna vilja ha...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: gulan
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som vet vad det beror på eller vad man kan göra? Jag har frågat barnmorskan på min ort men blev inte så nöjd med svaret. Hon...
Svar
5
· Visningar
1 826
D
  • Låst
Övr. Barn Jag har datorn i köket, så jag sitter framför buke medan min son på 5½ år och hans dagiskompis på 4½ tittar på film i vardagsrummet...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Koli
·
M
  • Låst
Övr. Barn Min son är bjuden på kalas hos en kompis. Nu är det så att de ska ha kalaset ihop med en annan kille, ska vi köpa present till båda...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: MillyM
·
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som ska föda eller har fött barn. Har ni satt er in i allt runt en förlossning och förberett er mentalt? Alla säger att man ska göra...
2
Svar
26
· Visningar
2 589
Senast: älgen
·
O
  • Låst
Övr. Barn en vän har fått barn för en vecka sedan, vi bor långt ifrån varandra så jag tänkte på att skicka något med VAD? eller kan man vänta tll...
2
Svar
25
· Visningar
3 826
Senast: Olinda
·
O
  • Låst
Övr. Barn Fyfarao... Det är minsann inte lätt att vara tonårs förälder, har jag märkt... :cry: Min grabb på 13 år har under 5 månaders tid...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 040
Senast: Ramona
·
  • Låst
Övr. Barn Tillåt mig börja med en *kräksmiley*... Ni som tar illa upp av jämförelser får ursäkta, men jag har i mitt gravida/lättäcklade...
Svar
12
· Visningar
2 383
Senast: Cillavan
·
C
  • Låst
Övr. Barn Hej alla bukefaloister... Min pojkvän blir i dagarna pappa (det här var innan vi blev tillsamans). Den blivande mamman lämnade honom med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 977
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp