Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

B
Bukefalos Hej Gunnar. Har inte varit här på ett tag bla. pga att vi travare inte får skriva vad vi vill. Men nu blir jag nästan mörkrädd. Vad har...
Svar
14
· Visningar
2 039
Senast: martha
·
Bukefalos En undran från en "gångare".....var går gränserna till de olika stadierna ? Vad krävs t.ex. för att bli en planetspringare...
Svar
3
· Visningar
1 939
Senast: Farouk
·
Bukefalos Då har det blivit dags för att rösta i smileytävlingen, röstningen pågår till den 10/3 (alltså 10 dagar). Man får ge poäng till de tre...
2
Svar
33
· Visningar
3 570
Senast: Dasjenka
·
D
Bukefalos Är det inte dags för ett eget forum för frågor om färger på hästar snart, eller kanske lika gärna döpa om avel till färg??
Svar
8
· Visningar
1 875
Senast: Alize
·
D
Bukefalos Det är många som visar bilder här på buke och många gånger är dessa bilder såklart copyrightskyddade. Hur är det egentligen när man...
Svar
5
· Visningar
1 963
Senast: montgomery
·
Bukefalos kan du inte fixa en smileytävling? så kan vi som hänger här på buke måla egna smileysar å sen får dom andra rösta vilka dom tycker e...
2
Svar
37
· Visningar
4 990
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Bukefalos På ungdom har det sedan november funnits en tråd där det står att man inte får diskutera droger, men vad menas egentligen med det? Själv...
Svar
3
· Visningar
1 674
Senast: Gunnar
·
M
Bukefalos skulle va skoj me ett unghäst forum!
Svar
3
· Visningar
1 819
Senast: Madelene
·
F
Bukefalos Har märkt att en hel del användare ibland blir irriterade på att du aldrig svarar på deras PM... Därför undrar jag 2 saker: ¤ Läser du...
Svar
4
· Visningar
2 069
Senast: Farouk
·
Bukefalos Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????
Svar
5
· Visningar
1 890
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Nu har jag väntat vid min mail i nästan 40 minuter men inget mail :mad:
Svar
2
· Visningar
1 754
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Bukefalos Jag tycker det kunde passa att någonstans i inledningen berätta lite kort om Alexander den stores häst Bukefalos. Hans historia och...
Svar
2
· Visningar
3 255
Senast: Farouk
·
H
Bukefalos Nu när isdn och adsl börjar bli såpass normalt, tycker jag at du skal göra så vi kan använda bilder i våra trådar igen! Det gick...
Svar
9
· Visningar
2 185
Senast: Evergreen
·
Bukefalos Jag hade en tråd inne på westernforumet ang. tränare i sthlm. Men kan nu inte hitta den, fast jag lade in ett inlägg här om dan. Varför...
Svar
2
· Visningar
1 812
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Ett forum jag kan tänka mig skulle behövas är fd travare forum. Där kan dessa ryttare och hästar få hjälp vilket BEHÖVS för det är...
2
Svar
38
· Visningar
5 604
Senast: **BORTTAGEN**
·
Bukefalos Jag inser att det finns en viss logik i att vilja ha annonser på annonssidorna, men passar alla annonser bäst där? Vad är egentligen en...
Svar
10
· Visningar
2 775
Senast: ameo
·
B
Bukefalos Jag tycker att det gamla forumet var bättre. Det ser så rörigt ut nu och känns så oxå. Nån som håller med???
Svar
5
· Visningar
1 956
Senast: Xenox
·
K
Bukefalos Jag vill rösta för att Gymkhanan får en egen länk under rubriken tävl.grenar. För att hjälpa Gymhanan på traven att växa inom Sverige...
Svar
2
· Visningar
2 163
Senast: KarinAntonsson
·
A
Bukefalos Nu har det blivit mindre information på listan där alla trådarna radas upp, det är bara ämnet som visas och inte längre första meningen...
Svar
3
· Visningar
1 931
Senast: Gunnar
·
B
Bukefalos Är det någon som kan tala om för mig hur Bukefalos uttalas ? Jag har hört många varianter, men ingen verkar veta säkert.
Svar
9
· Visningar
3 043
Senast: Lollo25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp