Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Nellie är två år och håller på att sittas in. Hon är bara liten till åldern, redan 1.70 i mankhöjd. Tinki fick vara förhäst och visa hur...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Snön vräker ner ute och ridlusten försvann i takt med snöflingorna hastighet ner till marken. Efter två veckor med utbäddad soffa kändes...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok så var det dags igen. Plocka sten, sten, sten och sten. Herregud vad sten det finns. Tänker att nu försvinner en sten till som jag kunde...
Svar
0
· Visningar
138
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tyckte det hängde lite väl många skitiga shabrak i stallet. 15 stycken var det. Ner i cykel vagnen, såpa och en hästborste. Trampa ner...
Svar
0
· Visningar
137
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag har roat mig med att rensa i min stackars lilla bortglömda rabattplätt nu på förmiddagen. Tyvärr klarade jag bara av att rensa halva...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Inte jag som ska rida utan dottern på medryttarhästen Blev lite rörd när hon ville jag skulle följa med och stötta. Trots att både...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Indra tycker vattenmatta är läskigt, fast efter att hon hoppat den ett antal språng. Då kommer hon på att man måste stanna. Kom över...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ställde mig på vågen i morse -2,5 kg :up: Det betyder att den mesta överskottsvätskan är borta, och det känns rent kroppsligt också Nu...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: cewe
·
  • Låst
Dagbok Den är jättefin, vårt hästnet fynd! :banana::love:Snabbt ut i stallet och på med den. Sitter som en smäck! Ute ösregn och halv storm...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Hoppning, det bästa Tinkern vet och matte med. Känslan av att det är omöjligt när hon stormar mot hindret men att hon flyger över utan...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok En skadad ryttare på Kajsa och lillan på Indra. Själv gick jag med runt så de inte skadar sig mer ifall. Dessutom ingen tinker eller...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok alla fyra var trötta idag.laura började flåsa efter lite trav och mina ben kändes spagetti efter gårdagens cykeltur med tillhörande...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Lite hårt och knöligt men varmare än igår, så idag blev det en liten runda på tinki med sockerbitschallenge!
Svar
0
· Visningar
133
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Inte en minut på hästryggen ännu. Har varit andra aktiviteter på schemat och låren är stumma som attan och den gamla vanliga nacken gör...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland vet jag inte varför vi gör det, men tydligen bra för balansen. Hissade upp stiglädren tre hål och travade 3 km. Det var inte utan...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ett säkert vårtecken; odling! Idag har jag försått morötter, rädisor, zinnia, lejongap och aster. Nu är det bara att invänta sommaren så...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: hovtassfot
·
  • Låst
Dagbok Vilken vecka jag haft! Sjuka barn som legat med jättehög feber och en man som inte mått bra. Höjdpunkten blev när mannen dessutom måste...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Anna-KarinO
·
  • Låst
Dagbok Två hästar stod och lutade sig vid grindöppnlngen när jag skulle köra till jobbet. Några har lärt sig att det vankas mat vid sju tiden...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jag fattar ingenting. W har varit riktigt lugn de senaste dagarna. Inget nervösbajsande i stallet, inget stissigt på ridbanan. Idag...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Magiana
·
  • Låst
Dagbok omstoppad och klar, stubben siegfried, x vid. Gammal och billig från hästnet. Men fin, knappt använd ser det ut som. Blev en helt ny...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp