Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

  • Låst
Dagbok Indra och Tinki har galopperat, jädrans vad vi har övat volter och åttor. Har ingen stor paddock men åkrar finns....
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Familjen började med att sova till halv elva. Måste varit trötta efter två sena kvällar. Blev både fredag och lördag med OS på tv'n fram...
Svar
0
· Visningar
160
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Nu äntligen kan vi rida ihop igen! Tinkern är frisk igen. Ögat ser normalt ut och hon är pigg. Tänkte börja med en skrittrunda men det...
Svar
0
· Visningar
157
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Två hästar stod och lutade sig vid grindöppnlngen när jag skulle köra till jobbet. Några har lärt sig att det vankas mat vid sju tiden...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Regn, regn och åter regn. Eftersom tinki helst ska stå inne är vädret bra. Hålla henne och Indra inne i vackert väder är inte lätt. Kört...
Svar
0
· Visningar
198
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vetrinären fick ge lugnande och kollade sedan om det fanns något i ögat. Hittade inget. Hornhinnan var ok, skönt! Spolade tårkanalerna...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Luggen ligger över hela huvudet, så först när de kom in och jag skulle borsta henne såg jag det. En jätte bulle över ögat och en liten...
Svar
0
· Visningar
210
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Så var det dags igen! Han kom igen, vi anmälde direkt! Indra gick så bra sist och det gjorde hon denna gången också. Så enkelt när det...
Svar
0
· Visningar
227
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tinkern gick på pelhambett idag. Visst gick det hålla henne extremt kort men det blev många lev'ade och galopp studs på stället. Nej...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok så var det dags gen. Indra har vilat fyra veckor och igår var det nypremiär! Det märktes att hon tyckte det var kul igen. Öronen...
Svar
0
· Visningar
235
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ibland vet jag inte varför vi gör det, men tydligen bra för balansen. Hissade upp stiglädren tre hål och travade 3 km. Det var inte utan...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Har begärt lite mer nu ett tag av tinkern. Nu har hon lugnat sig så pass och tränats så länge att det går att rida en normal tur utan...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Jävlar vad vi satt uppe länge igår wfter fisketävlingen och jävlar vad varmt det är idag. Sätra staket är ingen hit i 29 graders värme...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Det fick bli en promenad till sjön med hunden och hästarna. Trots flugtäcken gillar de inte insekterna. Tinki steg i och Indra kom...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Inte en minut på hästryggen ännu. Har varit andra aktiviteter på schemat och låren är stumma som attan och den gamla vanliga nacken gör...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Ett mail, ett jävla tradigt skrivet mail med fakta enbart. Precis så politiskt korrekt man kan tänka sig. Inget som förvarnats ens de...
Svar
0
· Visningar
245
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tog ut mellanväggen från transporten. Tänk om hon får panik och rispar upp sidorna som hon gjorde i den gamla. Tog ju en stund att komma...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Först en galopprunda på Indra, passade på att rida henne när lillmatte är borta på semester. Gick fint. Smalt var det. Jag är van vid...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Vi red först rundan och tog fram sulkyn sedan. Indra tycker allt är läskigt i början så det blev att gå runt o lukta och kliva över...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: indra2012
·
  • Låst
Dagbok Tinki har lång tjock pannluggen och ett rundsytt läder pannband. Jättetråkigt. Jag vill ha glitter! Försökte ett tag med stenar men då...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp