Bukefalos 28 år!

Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Så det blir en permonad ner till Örebros vackra friluftsmuseum, Wadköping och årets första utefika på Jeremiascaféet.
Svar
0
· Visningar
287
Senast: IngelaH
·
Dagbok Pensionärsvarning, crazy catladyvarning elelr what ever. Från jag går upp, till jag går och lägger mig står TV'n på med såpoperor och...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: IngelaH
·
Dagbok Nu har vi haft familjeråd, mor och alla tre barnen... med begravningsbyrå. En av våra gamla grannar från landet... för många år sen...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: IngelaH
·
Dagbok Då är sova överskattat. Det är precis som att man ska ligga vaken för att ställa om klockan på exakt rätt tid och SEN är det ju ingen...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: IngelaH
·
Dagbok I morse.. Idag är det våffeldagen, vilket är dagen jag minns som min kattstammor Tessies födelsedag. Jag ser olika igenkänningsfaktorer...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men anledningen till bortavaron är inte lika rolig. Min pappa har varit RIKTIGT uschligt dålig i slutskedet av KOL i ett halvår och åkt...
Svar
3
· Visningar
572
Senast: IngelaH
·
Dagbok Unionens arbetslöshetskassa höll tydligen med Unionen Bergslagen, att det var för jävligt att det strulat så här mycket... Jag loggade...
Svar
1
· Visningar
497
Senast: Wille
·
Dagbok Efter fyra mejl och två samtal med fakturaavdelningen för färdtjänst, ska jag nu få kopia på den faktura som "de har skickat, via...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: IngelaH
·
Dagbok Fem månaders kamp för rätt till ett arbetgivarintyg, att skicka in till A-kassan och A-kassan skickar det här 2 minuter efter att jag...
Svar
8
· Visningar
580
Senast: Catsu
·
Dagbok Min farbror skickade över sitt elstöd till mig via swish igår. "Du behöver pengarna bättre än mig". Han har sitt på det torra efter ett...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Trist
·
Dagbok Köpebröd som variation till hembakade små små små frallor... Och pålägg!!! Den känslan. Jag kanske orkar ta en sväng i solen med...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: IngelaH
·
Dagbok 1 oktober 2021, skrev jag på att jag mottagit uppsägning med 12 månaders betald uppsägningstid HEMMA, då arbetsgivaren "inte hade...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: IngelaH
·
Dagbok 55 minuters telefonkö på Unionens rådgivning, vill du bli uppringd... Jag hoppas att de ringer upp nu och sen inte kopplar mig vidare...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag börjar undra om det verkligen ÄR billigare att baka, än köpa färdigt fika- och matbröd... Slut på mjöl och salt igen... Mitt...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: IngelaH
·
Dagbok Träning, bra zoo, Krämaren och årsmöte med smörgåstårta. Jag var välkommen hem kan jag säga och jag satt och knöt av mig skorna 30...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: IngelaH
·
Dagbok När kommunen hade hand om länstrafik och färdtjänst, kom tjänstemän hem fill personen som sökte färdtjänst och tittade hur det såg ut...
Svar
3
· Visningar
517
Senast: IngelaH
·
Dagbok Aktivititetsrapporterat AF - check Tidsrapporterat Unionens A-kassa check Skrivit mejlt till arbetsförmedlingens handläggare att jag...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: Enya
·
Dagbok Nu alvedon, katt under armen och säng med dubbla täcken.... I morgon dags att skicka in aktivitetsrapport till af, ska komma ihåg att...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Lycan
·
Dagbok Bör man inte få fakturor att betala, innan man får dylika brev. Detta brev är utställt 230130 jag fick det idag..... Inga e-fakturor...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag skickade den här bilden till arbetsgivaren och sa att om de behöver ytterligare instruktioner om hur man skriver arbetsgivarintyg...
Svar
3
· Visningar
1 098
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp