Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Sitter o tittar på Minnie, som har kurat ihop sig på den ergonomiska musmattan, för att sova... Själv skulle jag behöva dra till...
Svar
1
· Visningar
312
Senast: IngelaH
·
Dagbok Hyfsad dag i dag.... Katten har det varit full fart på idag. Kl 13 var det hemstäd och tvätt. Så vi fick ett par timmars sällskap och...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: IngelaH
·
Dagbok File är hemma, för VAM (vård av matte). S från Ren Service är sjuk, Ren Service återkommer om ev besök i morgon.... Låt oss hoppas att...
Svar
3
· Visningar
343
Senast: IngelaH
·
Dagbok Igår kväll sa J, att A skulle komma vid 10 idag. Men halv åtta i morse ringde telefonen och jag höll på att ramla ur sängen och svarade...
Svar
2
· Visningar
453
Senast: IngelaH
·
Dagbok Man kunde ju tycka att en månad på Teneriffa skulle hålla humör o glädje uppe ett tag åtminstone, men det gick fort åt Hälsingland med...
Svar
1
· Visningar
370
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Byråkratiska regler och riktlinjer, grundade på politiska beslut och lagar fastställda av riksdag och regering, är svårt att förstå sig...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: IngelaH
·
Dagbok Fyra veckor går fort förbättrat uppresningar från brits med tre sekunder och tre meter med rullator med fem sekunder, mindre smärta och...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Det ena huvudet på förskingringskassan, vet inte vad det andra gör. Trots att alla jobbar med samma människor och samma papper. AS, har...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 049
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men hibiskus på Teneriffa
Svar
1
· Visningar
348
Senast: IngelaH
·
Svar
3
· Visningar
438
Senast: IngelaH
·
Dagbok Började med sittgympa och bassäng, där vi stod som packade sillar. Hur Vintersol tänkt och planerat där, förstår jag inte.... Likaså med...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: Tofs
·
Dagbok Katolska kyrkan där vi satt o väntade på procession bärande på fiskebyns helgon Carmen, ner till hamnen.
Svar
2
· Visningar
401
Senast: IngelaH
·
Dagbok Men man börjar vänja sig med värme, träning, god mat och underbar miljö.
Svar
3
· Visningar
448
Senast: IngelaH
·
Dagbok Sitt/pinngymoa, bassängträning, sjukgymnastik i gymnastiksalen, ny säng och...
Svar
5
· Visningar
517
Senast: IngelaH
·
Dagbok Frukost 8 Information och snabb rundvndring på anläggningen, klockan 9, som jag inte hann med att memorera så jag bad om översiktskarta...
Svar
2
· Visningar
628
Dagbok tog på både "blåsan", psyket och kroppen.... Men nu är både telefon och dator inkopplat på wifi.... sovit gott i natt. Arlanda hade...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: IngelaH
·
Dagbok Jag kommer inte få resfeber förrän jag sitter på planet.... Nu är katten ännu mer nervvrak, låda och kasse med kattmat står i hallen...
Svar
14
· Visningar
864
Dagbok Jag visste var jag hade tomma plastfickor till resehandlingarna... I Fatimas, fina guldpärm... så jag bläddrade igenom den med foton...
Svar
0
· Visningar
259
Senast: IngelaH
·
Dagbok När man fått ordning på all byråkrati, fixat kläder, apotek, bokat allt, fått en vän att återbetala sin skuld så jag har fickpengar...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp