Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur .......
Svar
2
· Visningar
791
...
Övr. Djur http://www.expressen.se/index.jsp?a=307310 herregud. hur dum får man bli ?! :mad:
Svar
4
· Visningar
812
Senast: enjes
·
I
...
Övr. Djur hm... bara för att ja har tråkigt, så tänkte ja att ja skulle göra en tråd... :p hehe så.. vad har du för djur ? vilket är "dröm...
2
Svar
24
· Visningar
1 876
Senast: gul_zebra
·
B
Övr. Djur Men! igår släppte jag ihop småttingarna med honan,det gick jättebra,det pussades och sniffades och putsades allt verkade ju toppen...
Svar
7
· Visningar
894
Senast: Mia_R
·
Övr. Djur :eek: :crazy: Jag ska få ett marsvin, typ det sista på jorden jag behövde. Förutom att det är en som behövs för att hålla liv i min ras...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: gadriel
·
V
Övr. Djur Jag har ju några marsvin :) Bland andra ett långhårigt svin son heter Tuva som är typ ...sju månader nu snart ,och hennes burkompis...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Vaccan
·
N
Övr. Djur Nejdå, det är inte så farligt som det låter men LITE lust hade jag... vaknar kl 2:30 av hammarslag som återkommer med 5 sek intervall...
Svar
6
· Visningar
1 595
Senast: Raeman
·
V
Övr. Djur 1) Hur ser man säkert att svinet är dräktigt ? 2) Vad gör jag om hon är det :crazy: Såhär går det när man köper från djuraffär jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 841
Senast: Vaccan
·
Övr. Djur I lördags kväll såga jag att Stampe kisade rött. Ringde veterinären och bokade tid igår. Frågade samtidigt om det kunde vara för att han...
Svar
3
· Visningar
729
Senast: marieka
·
M
Övr. Djur nu har min kanins undre framtender blivit f;r longa pricis som vetten sa att det skulle henda och jag moste fila ner dom men det gick...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: moon light
·
L
Övr. Djur Åhh vad jag hatar djurplågeri!! Det stod på en sida att det var några unga män som sköt en massa djur och det var på film!! dom hade...
Svar
16
· Visningar
1 098
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur eller börjar Grogg bli stor? 3 dagar gammal (eller ja, kan vara Cartman eller Tuomas också :P): 5½ månad gammal: Och så...
2
Svar
26
· Visningar
1 535
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur Hej hej!! Tänkte att ni kanske vill lägga ut bilder på era ormar. Kán vara kul att se. Har själv en kp hona men tyvärr ingen bild :(...
Svar
3
· Visningar
3 878
Senast: Dark_Angel
·
Övr. Djur Vilka olika mässor & smådjurs marknader i Skåne kommer under 2010? Känner till 2 stycken Malmö Tropik mässa...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Septicemia
·
M
Övr. Djur Kan man (bör man?!) ösa upp gruset o skölja det o sedan slänga tillbaka det, tillsammans med delvattenbyte, utan att ta bort fisken...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: Tires
·
Övr. Djur Ja, vad sjutton heter de där små "plastakvarierna" med nätlock gjort av plast, som man använder när man ställer ut möss, hamstrar etc.?
Svar
7
· Visningar
1 589
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hur kan det vara lagligt okej att behandla djur och insekter som de gör i vissa tvprogram? :mad: Exempel: Silent Library. Stackars...
Svar
7
· Visningar
1 454
Senast: angelwings
·
T
Övr. Djur \"Sne\"! Kaninhjälp!! Min kanin ser alldeles sne ut! :confused: Som om hon hade nackspärr ungefär. Dricker, äter, skuttar och är glad...
Svar
9
· Visningar
1 438
Senast: empty
·
R
Övr. Djur Har en pojkkanin på 4½ år som först bott ute, sen i stall och nu är innekanin. Det går jättebra ända tills ja för några dagar sedan...
Svar
5
· Visningar
4 753
Senast: sofiie
·
Övr. Djur Har idag fått en ny kanin, en hona som är ett halv år / ett år.. En väldigt trevlig tjej.. Har tänkt på att man kanske kan sätta...
Svar
17
· Visningar
4 187
Senast: sofiie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp