Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Hej på er! Jag har läst att en dräktig kaninhona ska ha mer mat än vanligt och två gånger om dagen... Det har jag också gett ihn...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: empty
·
M
Övr. Djur Har lyckats få det lilla yrvädret att fastna på bild! :D Det är albumet till höger som är nytt, det andra är bilder från när Bubbe var...
Svar
14
· Visningar
1 005
Senast: darkmoon
·
P
Övr. Djur Ni som har era kaniner i uteburar: hur gör ni med vindskydd? Jag har burar med galler för som fönster och i varje burdel finns ett hus...
Svar
6
· Visningar
4 747
Senast: B1an
·
S
Övr. Djur hihi... Stackars lilla Rocco blev alldeles till sig när han kände lukten av sotis kiss i påsen Så han började gnugga sig lite här...
2
Svar
20
· Visningar
2 994
Senast: squirlett
·
Övr. Djur Min kaninhane (dvärgvädur) andas för högt tycker jag. Det låter som att han är täppt i näsan samt sprungit ett maratonlopp...om man...
Svar
6
· Visningar
10 232
Senast: empty
·
Övr. Djur Hur gammal bör en kanin vara innan man börjar hoppa med den? Vilka höjder rör det sig om då?
Svar
4
· Visningar
861
Senast: B1an
·
Övr. Djur Jag har en hona som är i fjärde veckan nu... enligt mina beräkningar ska hon få ungar på lördag (31 dagar).... Men hon har ej börjat...
Svar
4
· Visningar
2 134
Senast: B1an
·
B
Övr. Djur Hur ska vi få våra marsvinsungar sålda? Någonsom har nått bra tips. Från början sålde vi dom för 200 kronor... Ingen ringde... Vi sänkte...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: B1an
·
A
Övr. Djur Jag har hittat tre st "knölar" på kaninen. En av dom sitter på högra sidan, de två andra sitter nästan precis bredvid varandra på...
Svar
8
· Visningar
1 229
Senast: Tuki
·
A
Övr. Djur Vi har precis skaffat oss ett litet marsvin och skulle nu vilja ha lite goda råd och allmäna tips om hur vi bäst sköter om denna lilla...
2
Svar
25
· Visningar
1 572
Senast: annele
·
M
Övr. Djur Funderar på att kastrera min hankanin och köpa en hona till honom. Någon här som gjort detta och kan berätta lite om hur det gick...
2
Svar
25
· Visningar
4 098
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Djur Det finns ju föreningar för det mesta, men hur jag än letar och söker på webben hittar jag ingen Åsneförening! Är det någon som har ett...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Imladris
·
Övr. Djur Min hona Saga har tyvärr fått en allt större hakpåse är nu som en liten påsen under hakan även när hon står upp, ca 6-7 cm lång och 4 cm...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: paradiset
·
D
Övr. Djur Vad tycker ni är en lämplig bur för gerbiler? Föredrar ni råttbur eller hamster bur eller något annat?? :bow:sam för svar
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Trazzelsudd
·
F
Övr. Djur Någon som äger en sån här ? :love:
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Bonzaij
·
H
Övr. Djur Nån som har guldfisk här? Har ni 1 eller 2? Har ni dom i en guldfisk skål? Vad kostar maten? Vill ha en guldfisk! :p (har skål)
Svar
19
· Visningar
2 403
Senast: potion
·
S
Övr. Djur Min dvärgvädurskanin Emil, 10,5 år, dog inatt. Moroten han fick igår kväll låg halväten bredvid honom...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Sirisiri
·
Svar
8
· Visningar
851
Senast: TCJ
·
T
Övr. Djur Har en vintervit hamsterhona som ag tycker verkar ha det väldigt tråkigt. Hon har aldrig sprungit i sitt hjul hittills, vilket min gamla...
Svar
9
· Visningar
866
Senast: Stollan
·
M
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner för grönsaker, frukt och liknande? Vilka är favoriterna? Tänkte att man kanske kunde få lite nya ideer, min...
Svar
5
· Visningar
1 188
Senast: empty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp