Bukefalos 28 år!

Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Hjälp! Hamstern har fått små kala fläckar i pälsen, ca en halv centimeter - så dom är inte så stora, som han har kliat på ungefär på...
Svar
8
· Visningar
2 957
Senast: Stallflicka
·
B
Övr. Djur Jag har ett problem. Jag har 3 st gerbilhonor. EN av dem är tjock som en ladugårdsdörr, de andra är helt normala. Hur ska jag kunna...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Djur Aurora (mino)efter bad Aurora tvättar sig efter bad Soda (totto) efter bad med sina ploppande ögon Totto ploppar med ögonen
Svar
4
· Visningar
699
Senast: humlan
·
D
Övr. Djur Någon som har koll på det? :confused: Växter/fodersorter/bröd/grönsaker osv.
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Djur Hej! tyvärr så har jag ingen vattenflaska till min hamster så han har en skål istället. Jag vet att man ska byta vatten ofta då, jag...
2
Svar
30
· Visningar
5 022
Senast: **BORTTAGEN**
·
P
Övr. Djur Har jag hört kan dö. Min kanin är 5 år, har alltid ätit samma typ av foder, hö, fri tillgång på vatten, godsaker (banan äpple o.s.v) och...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: ninni_
·
S
Övr. Djur Min nya ninis är ganska(myket) bitig på tyger. bara det är ett veck på tex byxan, mattan etc så biter hon i det.. trots när man "tar...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: ninni_
·
H
Övr. Djur Min hamster tommy har hoppat från som bur en gång... :smirk:han gjorde inte illa sig ! och det va tur! har någon ocks haft ett roligt...
Svar
12
· Visningar
1 012
Senast: Hamster_gullet
·
H
Övr. Djur Min hamster har ganska vassa klor. Vad ska man göra tycker ni? Vet inte om det är nån bra ide att klippa.. dom är ju så små. :angel...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: Hamster_gullet
·
T
Övr. Djur Nu har jag ett eget zoo snart. :D: Köpte en kamphane idag, som nattduksbordprydnad. (Poolblå med lite rött på magen, mörkblått huvud.)...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: Prosit
·
Övr. Djur Jag vill försäkra min ena chilla (den andra är för gammal). Är Agria den bästa försäkringen för smådjur? Vad har ni för erfarenheter?
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Gulig
·
D
Övr. Djur Ska vi se vem som vinner? 1. Dvärgraser (t.ex. dvärgkanin) 2. Mellanstora kaniner (t.ex. gotlandskanin) 3. Jättekaniner (t.ex. fransk...
Svar
16
· Visningar
2 874
Senast: simora88
·
Övr. Djur Nu tycker jag att det är dags för en samlad bild-tråd med våra smågrisar. :idea: Min älskling Idefix Castanea, som ska få ungar i...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Tviggy1081
·
D
Övr. Djur jag bara undrar hur mycket ni pysslar med era kaniner (utekaniner)? hur ofta har ni dom ute och springa? det verkar som om folk tycker...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Is_kanin
·
Övr. Djur Ögat \"lyser\" rött. Idag när jag var ute och hälsade på gammelpippin, så låg solen på genom fönstret bredvid hans bur, och han var så...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: Evergreen
·
Övr. Djur Kommer en film på bio 14 mars om råttor! Willard heter den :) Litet tips sådär bara, själv ska man ju självklart se den! :love...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: gul_zebra
·
Q
Övr. Djur Jag har funderat på att skaffa råtta eller råttor för deras egen skull. Men har ingen som jag känner som har råttor. Är det någon som...
2
Svar
28
· Visningar
2 658
Senast: Wandering_Child
·
A
Övr. Djur Usch vad jag blir ledsen! :cry: Kaninen jag tänkte hämta i Borås till helgen har blivit sjuk. Förstoppning... Finns det någon risk att...
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: aspartam
·
D
Övr. Djur Och släkten! Kom igen nu!! Jag kan börja... Hela kullen... *blää* Mamma med barnen Blunder i somras Billy i somras Bruno/Bettan -...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Tviggy1081
·
T
Övr. Djur Hej! Köpte 2 nya undulatungar idag, jättesöta! Så nu behöver jag eran hjälp! Jag namnger våra fåglar efter danser (har Jazz och Tango...
Svar
5
· Visningar
4 753
Senast: Dolores_88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp