Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Hej Min kompis har en sommar häst ett russ!! :bump: nu behöver hon råd om hoppning :confused: Hon vägrar eller går över dom även om...
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: Domaren
·
Distans Jag blir så less på att intresset i norrland och ffa i norrbotten är så svalt (läs: iskallt) när det kommer till distansritt! Här uppe...
Svar
10
· Visningar
1 379
Senast: Eweliina
·
L
Fälttävlan Har aldrig tävlat fälttävlan, men "min" häst har tävlat fälttävlan innan hon kom hit. Nu ska en klubb i närheten anordna Fälttävlans...
Svar
4
· Visningar
2 084
Senast: spatte
·
Övr. Grenar Min lille bror som är autistisk blev VÄLDIGT glad när vi köpte våran häst nu. Han älskar hästar och det är det ända (nästan) som får...
Svar
8
· Visningar
2 827
Senast: _otursbarn_
·
S
Distans Jag har sett att här är fullt med andra inlägg redan som ställer ungefär samma frågor som jag nu kommer att ställa men jag var bara rädd...
Svar
15
· Visningar
1 769
Senast: Impressive Alien
·
Distans Har gått o funderat på detta ett tag o undrar om någon vet om man får rida med pulsmätare under en tävlingsritt...?
Svar
4
· Visningar
1 435
D
Western Finns det någon westernridskola i Östergötland eller övre Småland? Själv är jag nu hästlös och har nyligen slutat som medryttare då jag...
Svar
1
· Visningar
1 752
Senast: Balans
·
Distans Vad rider ni i för hastighet? Jag hade nu 10,65km/h och tyckte att jag red jätte fort :) Vilket jag nu har förstått att jag inte...
Svar
13
· Visningar
2 680
Senast: elefanten
·
F
Trav hur utbildar man sig till travkusk????????? tacksam för svar mvh Tina
Svar
14
· Visningar
2 836
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Distans Jag är en gammal tävlingsryttare(hoppning)Som aldrig "blev nåt". Har haft hästar hela tiden,sedan -72,nu har jag fått lite dragning till...
Svar
6
· Visningar
3 304
Senast: v_NiniZ_v
·
Distans Kom o tänka på en sak...när man pulsar i förbesikningen... Om hästen har 60 eller över i puls då...blir man utesluten direkt då...
Svar
11
· Visningar
2 047
Senast: daysi
·
Distans Var kan man köpa det? Är det på apoteket eller? Vad kostar det? Måste inskaffa ett snabbast möjligt, annars har jag ju ingen aning om...
Svar
7
· Visningar
2 949
Senast: daysi
·
G
Distans Har läst lite olika åsikter om hurvida hästen ska få kraftfoder eller ej när man tävlar. Brukar ni ge era hästar kraftfoder som vanligt...
Svar
11
· Visningar
2 296
Distans Hej. Funderade på att anmäla mig till Karolinerritten men såg då i proppen att samtliga hästar vet. bes. dagen före tävlingen. Det...
Svar
11
· Visningar
2 054
Senast: havreflinga
·
N
Övr. Grenar Och hur mkt kan man få för det? Finns det även folk som "tar sig an" åringen och fixar all träning och sedan starter och tävlingar, utan...
Svar
10
· Visningar
2 782
Senast: Hambo
·
B
Övr. Grenar Hej! för några veckor sedan kom det 2 shettisar til vårt stall, dom som ägde dom hade en handikappad son som satt i rullstol och såg...
2
Svar
36
· Visningar
4 738
Senast: DeCloe
·
Övr. Grenar Jag är lite nyfiken...är det någon som är opererad för scolios och har egen häst? Vill veta hur det går för er! :bump: ---------- carro
2 3
Svar
46
· Visningar
8 615
Senast: domino
·
F
Övr. Grenar tror faktiskt att de flesta hästar som inte har ont någonstans och är psykiskt stabila kan gå som handikapp hästar! har e islänning som...
Svar
8
· Visningar
3 544
Senast: Alsterfeldt
·
Islandshäst Har funderat lite... Visst är det väl lite synd att det inte finns någon gulbrun islandshäst hingst i avel i Sverige ( för det gör det...
Svar
18
· Visningar
2 509
Senast: Pluppen
·
B
Övr. Grenar Jag har från och till varit intresserad av att prova tornerspel. Nu ska det tydligen starta en grupp i sörmland? Nånting med bock hette...
2
Svar
25
· Visningar
3 950
Senast: Chevaleresse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp