Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Spinoff på lagårdsrenoveringstråden! Jag håller också på med renovering av en mkt gammal o sliten lagård, river just nu ut...
Svar
0
· Visningar
1 128
Senast: Qvicka
·
Ekonomi & Juridik Funderar om det finns några verksamma ridterapeuter här på Buke :) Skulle vilja höra lite om din resa till att bli ridterapeut. Vad...
Svar
0
· Visningar
771
Senast: phie
·
Ekonomi & Juridik I våran kommun finns en anläggning som började byggas för över 10 år sedan. Den är fortfarande inte brukbar, föreningen som äger den har...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: kurtan62
·
Ekonomi & Juridik Jag har hästarna i enskild firma, där även lite andra saker ingår så att det hela går runt. Av olika skäl kommer jag inte dra in några...
Svar
0
· Visningar
1 467
Ekonomi & Juridik Har ny häst som blivit riktigt tjock och inte klarar fri tillgång på grovfoder som jag haft tidigare. Måste göra något nu, risken för...
Svar
0
· Visningar
780
Senast: acj
·
Ekonomi & Juridik Ska bygga ett mycket litet stall under sommaren, blir två boxar på ca 11kvm styck, boxarna kommer att vara byggda i samma stil som...
Svar
0
· Visningar
2 548
Senast: Karma
·
Ekonomi & Juridik Jag kommer eventuellt vara med och starta upp en förening (hästrelaterad, men inte ridklubb) och skulle vilja ha hjälp med några...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Vad kan vara rimligt att betala för en boxplats på en gård som ligger beläget nära en motorvägspåfart, ca 10 minuters körning från...
Svar
0
· Visningar
843
Ekonomi & Juridik Ja, som rubriken lyder, jag är helt enkelt nyfiken på vad andra som jobbar som ridskolechefer har i lön? Skriv gärna utbildning, lön...
Svar
0
· Visningar
2 130
Senast: Lemeie
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken säger, är det någon här som jobbar i Xenophon? Vad tycker ni om programmet, för- och nackdelar? Finns det någon...
Svar
0
· Visningar
690
Senast: LECH
·
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Jag pluggar just nu till guide på universitetsnivå och är färdig till sommaren och kollar nu runt efter lite olika...
Svar
0
· Visningar
773
Senast: IdaBN
·
Ekonomi & Juridik Vad har ni för logga till ert västinriktade företag? Vad för typ av varor/tjänster förmedlar du/ni?
Svar
0
· Visningar
650
Ekonomi & Juridik Hej! Jag pluggar till fjällguide på universitetsnivå och ska nu i vår ha en avslutande b-uppsatsskrivning på 10 veckor. Jag vill gärna...
Svar
0
· Visningar
654
Senast: IdaBN
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har sökt efter trådar om detta ämne men de flesta har ganska många år på nacken och är således kanske inte helt aktuella. Jag...
Svar
0
· Visningar
1 217
Senast: vadvetman
·
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skaffa FA-skattsedel. Jag kommer förmodligen mest att använda den för att kunna fakturera när jag håller föredrag...
Svar
0
· Visningar
711
Senast: svea
·
Ekonomi & Juridik Bara en tråd i förebyggande syfte. Åker snart med familjen till Irland och om jag känner mig själv rätt så kommer vi att hitta någon...
Svar
0
· Visningar
609
Senast: angelwings
·
Ekonomi & Juridik De flesta klubbar har ju någon form av sponsring. Vad har er klubb för slags sponsring? Om det är enbart pengar, vad används pengarna...
Svar
0
· Visningar
630
Senast: Santos
·
Ekonomi & Juridik Sedan 1.6.2020 gäller i Finland, att häst på väg räknas som fordon oberoende av om den leds, rids eller körs. Detta innebär, att i...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: Butros
·
Ekonomi & Juridik ...som f-skattare för att vara turridningsledare och ridinstruktör samt träning av islandshästar.
Svar
0
· Visningar
700
Ekonomi & Juridik Jag ligger i funderingar på att investera i en b-korts lastbil, tänkte då ta det på mitt företag som är ett åkeri. Tänkt lägga den för...
Svar
0
· Visningar
455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp