Bukefalos 28 år!

Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (Travronden) Travsatsningen i Sydafrika tog fart i...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Kerstin Larsson Englund tvättade fönster och föll fyra våningar. Anita Johansson kastades ur en travsulky. Sandra Karlsson kraschade i...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Tobbe Larsson, som håller på med frihetsdressyr och är känd från tv-programmet Ponnyakuten, reagerar starkt när han hör vad Sebastian...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: Mirre
·
Hästnyheter (Ridsport) I november förra året tog Bo Jenå över ansvaret som förbundskapten för det svenska dressyrlandslaget. En utmaning som han...
Svar
0
· Visningar
829
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter På lördag är det dags för Lunds civila ryttarförenings traditionella luciashow. Det blir ingen "Staffan var en stalledräng" i år men en...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter För bara några dagar sedan annonserade det danska ridförbundets ordförande sin kandidatur till ordförandeposten i FEI. Ulf Helgstrand är...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travronden) Det var med väldigt orolig blick som Roger Walmann följde Giant Diablos framfart i det andra Elitloppsförsöket. - Jag har...
Svar
0
· Visningar
569
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Hon stod på reservlistan till OS redan 1984, sedan dess har hennes karriär varit allt annat än rak. Igår flög Anna Nilsson till Rio de...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Expressen.se) I går chockades en hel ridsportvärld när världsettan och regerande olympiske mästaren Hickstead dog direkt av en...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Dagbladet (Sverige)) Hästen som attackerades av en kamphund i Nolby i söndags klarade sig undan utan skador - men de två flickor...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: BeastieBabe
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ligga på topp" Det kostar att ligga på topp är en sliten klyscha. Det gäller i alla fall hästarna i världseliten. I modern...
Svar
0
· Visningar
777
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter "Jag har försökt att inte tänka på det under helgen att det är vår sista klass på svensk mark, det känns för mycket", kommenterade...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Fem av sju får åka till OS – Niklas Lindbäck är nära en resa till Rio de Janeiro nu. – Ska jag dit, vill jag ha möjligheten att kämpa om...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter "Det känns väldigt bra. Jag hade redan tidigare gjort klart att jag slutar efter OS och nu kan jag fullfölja mitt uppdrag precis som jag...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Skaraborgsbygden) Torvald Palema har avslutat sin tävlingskarriär. Under lördagen avtackades han på Axevalla. - Det är klart att det...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (GA) Med 65 egna hästar hemma på gården i Sanda är Hillevi Zerne en fullt upptagen person. Ändå tog hon på sig uppdraget som ordförande...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Gårdagens Badminton-vinnare, Nya Zeelands Jonathan Paget, hade svårt att förstå vad han lyckats med genom sin seger i den fyrstjärniga...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (KB) EM-bronset i Avenches var ingen dröm – det var betydligt större än så. Elin Aspnäs befann sig ännu i chocktillstånd en vecka efter...
Svar
0
· Visningar
712
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Norrländska Socialdemokraten) De gör ett uppskattat jobb med Bodens ungdomar. Mia Gidlund, 20, Jenny Hansson, 17, och Jens Lahti, 15...
Svar
0
· Visningar
795
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Hendrik Andersson (L), ordförande i nämnden för kultur, fritid och unga, säger att offerten på drygt 50 000 kronor som Bodens ridklubb...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp