Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund http://frontpage.simnet.is/dynur/male-stubburlow.jpg http://frontpage.simnet.is/dynur/eyra-flotturlow.jpg :love: :love: :love: så...
Svar
8
· Visningar
1 660
Senast: Nickan
·
M
Övr. Hund jag hade en tråd här om min hund som var 14 år, och hade diarrer.Hon fick livmoderinflammation och blev slö och trött. Det kändes hemskt...
Svar
14
· Visningar
2 190
Senast: Mithra
·
H
Övr. Hund När våran Grand Danois Trofast var valp så fick han diagnosen ostekondros i båda bogarna han blev opererad två gånger i samma bog samt...
Svar
5
· Visningar
1 711
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Jag funderar på att bli "Doggy-Walker" på hundstallet. Delvis för att göra en insats och delvis för att jag själv behöver motiveras till...
Svar
2
· Visningar
1 554
Senast: Dean
·
B
Övr. Hund Om 10 dagar är min valp beräknad att födas :bump: :love: Och om 9 månader får jag hem henne.. Fast jag kan tack och lov träffa henne...
2
Svar
26
· Visningar
2 760
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Kan bara nte komma på vad rasen med virvel på ryggen heter. Har blivit intresserad av den då jag tror det skulle passa mig den dagen jag...
Svar
7
· Visningar
1 748
Senast: kpist
·
Övr. Hund ...har jag kommit riktigt nära att ha en bra avelstik igen. Humlans höfter är avlästa - A :banana: Nu är det bara ögonlysningen kvar...
Svar
0
· Visningar
1 293
Senast: Duvan
·
B
Övr. Hund I det stall där jag har min häst finns en tik som är lös på gården. Jag är ny där, och har valt att hålla min hund kopplad nu i början...
2
Svar
21
· Visningar
3 493
Senast: Macken22
·
Övr. Hund Ja min hund är fruktansvärt slö :smirk...
Svar
13
· Visningar
2 234
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund jag vill, nån gång, köpa hund, och skulle gärna ha en chihuahua då de verkar trevliga och jag vill ha en liten sällskapshund. är det...
Svar
6
· Visningar
2 370
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund Ååå, dom föds i slutet på augusti.. Nån som har några fina tik namn?? Gärna engelsk "changer" då mamman heter Destiney.. Tack å hejj...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 857
Senast: Raven
·
Övr. Hund ... *suck* Alla är livrädda, "Är det inte en sån är kamphund?" Bara för att spä på deras onödiga rädsla viftar jag med en leksak framför...
2
Svar
23
· Visningar
3 484
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Jag vill också ha en hund. man går in här o läser om allas fina o rara vovvar,jag blir avis ju. :( Men jag skulle inte klara av det , är...
Svar
2
· Visningar
1 346
Senast: Rallebralle
·
F
Övr. Hund Och ger rastlösa hundar.... :( Idag jobbar jag åt min pappa, vilket innebär att svara i telefon på kontoret. Hundarna är med, men...
Svar
4
· Visningar
1 447
Senast: Meibla
·
Övr. Hund jaha, då var det dags igen... hår precis överallt. i frukostfilen, på, i och under kläderna, på tv:n, i soffan och inkapslade i den nya...
Svar
11
· Visningar
1 639
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Övr. Hund hej. Jag funderar på att ta hand om en hund vars ägaren inte längre vill ha den kvar pga att dom har för många djur m,m. Men hon har...
Svar
7
· Visningar
2 512
Senast: wera
·
F
Övr. Hund Var så illa tvungen att byta foder till min lille valp, pga att det inte är någon försäljare som vet eller hört talas om fodret. Och...
Svar
4
· Visningar
1 665
Senast: wera
·
M
Övr. Hund Undrar om det finns några fler här på buke som har nån typ av polarhund? Har själv en Grönlandstik :)
Svar
8
· Visningar
2 791
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund Vad har ni för åsikter om det? En tikvalp på 9 månader, som haft ett bra liv och är fint uppfostrad. Ingen misshandel eller så alls...
2
Svar
23
· Visningar
3 279
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Hund vårt ansvar? Såhär ligger det till, för ett tag sen (ca 2 månader sen) sålde vi vår hund, då 20 månader...han är glad men vild o svår...
Svar
13
· Visningar
2 078
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp