Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Har tagit hand om svärfars 10åriga karelska björnhund, då hon inte orkade med livet i deras tillsynes stökiga tillvaro. Tror för övrigt...
Svar
8
· Visningar
2 039
Senast: Icebabe_1
·
D
Övr. Hund ...borde ta reda på ordentlig fakta innan de skriver en artikel. Titta på den här t ex. Hur ska de ha det? Är det en kamphund...
2
Svar
24
· Visningar
3 463
Senast: never_the_less
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som sitter och följer resultaten i SM? Tanken var att jag skulle ha tillbringat hela helgen i Mantorp, men...
Svar
2
· Visningar
1 617
Senast: Pellis
·
B
Övr. Hund Min hund är mager. Har varit till vet en massa gånger. Han åt dåligt redan som valp. Åkte till vet och fick pencilin mot hans röda...
Svar
7
· Visningar
4 561
Senast: jontemyra
·
B
Övr. Hund Vi har nu bestämt oss för en schäfer som nästa hund. (Och jag är överlycklug då schäfer alltid varit en drömhund! :)) Nu undrar jag om...
Svar
13
· Visningar
5 715
Senast: Pyrusan
·
B
Övr. Hund Hmm ,livet känns lite träligt idag. Väntar på att få höra av djursjukhuset där min mammas hund lades in igår för provtagning. D e visste...
Svar
2
· Visningar
1 599
Senast: Bus
·
K
Övr. Hund Får se hur det kommer gå. Själv har jag en :devil: huvudvärk och febern är på gång. :( Är lite nervös för ställandet, har sedan sista...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund På Landskrona Bruks Hundsklubb? Ringde första gången när valpen, då 4,5mån, var i antågande. Fick beskedet att valpkurs var hon för...
Svar
0
· Visningar
2 057
Senast: ChristinA
·
B
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av hund som fått fel på njure. Vad får dom för symptom ? Vad tar man för prov ? Finns det medicin för det ?
Svar
2
· Visningar
3 653
Senast: Agraff
·
D
Övr. Hund Jag måste ju bara visa er det här kortet på Nixon. Han ser för rolig ut hahaha :rofl: Har ni några roliga kort på era hundar?
Svar
8
· Visningar
2 118
Senast: Agraff
·
M
Övr. Hund Sticker ut huvudet - nu när elhalsband är förbjudna kan någon komma med förslag hur man får sin hund att sluta jaga bilar? "Jappan"...
2
Svar
23
· Visningar
7 516
Senast: knyttet
·
W
Övr. Hund Min hund är nog sjuk :( Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag...
Svar
6
· Visningar
1 946
Senast: Kaos
·
B
Övr. Hund Jag ställde ut min lilla hund i stockholm i Söndags och fick 1:a pris och fick en stor fin rosett som nu hänger på väggen och glänser=))
2
Svar
22
· Visningar
3 903
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Hund Läste en tidigare tråd om vilka olika foder folk ger sina hundar, för- nackdelar. Såg att flera gav sina hundar färskfoder som man...
Svar
0
· Visningar
2 175
Senast: smartie
·
T
Övr. Hund hur tror ni köpare till dom små liven tänker??? Blir sååå trött på alla oseriösa köpare.. Hade ute en annons på mina 7 sötnosar, 8 av...
Svar
12
· Visningar
3 653
Senast: Jadzia
·
Q
Övr. Hund hur gammal måste hunden vara innan man får börja träna själva hopphindrerna..? :confused: Jag har en på ca.6 månader och hon hoppar vad...
Svar
2
· Visningar
2 122
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Om jag inte minns fel så var det ngn här som hade corgi? Kan vi inte få se några bilder, det är ju så söta hundar! :love: :o
Svar
12
· Visningar
2 587
Senast: rabbe
·
K
Övr. Hund Är det verkligen som det ska med dessa vita tuggben när de luktar stark ungefär som katturin. Det nästan fräter i näsan när jag sitter...
Svar
0
· Visningar
2 297
Senast: KaZa
·
Q
Övr. Hund Vi i vår familj köpte en hund för ca. 3 månader sen.. hon är ungefär ett halvår nu! Men hon är så PIGG.. Det hjälper inte heller om hon...
Svar
2
· Visningar
2 367
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Hund Se om det funkar,.,. *länk borttagen av moderator* Vad tycker ni???
Svar
4
· Visningar
2 227
Senast: thereseSvensson
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp