Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lilla kille har hunnit bli nästa sex månader nu, och har förändrats en del och börjat testa lite gränser. Det största problemet är...
Svar
8
· Visningar
1 736
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Nu har mina föräldrar tagit hand om en border collie som ägarna inte klarade av. denna gång är det en tik, 2 år gammal som inte har fått...
Svar
6
· Visningar
1 795
Senast: Meibla
·
F
Övr. Hund Listan kan göras lång. Har nu haft en valp nu sedan i Juni och han var lyhörd och duktig. Men nu börjar han bli trotsig... Kissar och...
2
Svar
28
· Visningar
4 681
Senast: Nickan
·
Övr. Hund han är pigg och glad fortfarande, men har börjat halta när han har legat ner och ska gå dom första stegen :( Julafton 2001
Svar
8
· Visningar
1 649
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Jag har lite problem med gammeltiken. :( Hon löper nu, och det typ nästan rinner "konstant" på bakbenen på henne. Så här mkt har det...
Svar
5
· Visningar
1 470
Senast: missPetra
·
D
Övr. Hund Min lilla dvärgpinscher fick diagnosen (efter urintest) diabetes i går. Nu skall hon ha insulin minst en gång varje dag. Jag blev...
Svar
4
· Visningar
3 084
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jahaja... aldrig får man behålla några extrapengar för sig själv. Råkar man för en gångs skull ha någon slant extra (läs -...
Svar
3
· Visningar
2 157
Senast: Isa_79
·
Övr. Hund Åh vad det är tomt hemma! Ingen som är glad när man kommer hem. Ingen som frågar om man får följa med när jag tar på mig ytterkläder...
Svar
2
· Visningar
1 740
Senast: Dean
·
G
Övr. Hund Jag är på väg och ska byta foder åt min hund... ger honom nu royal högenergi. (golden kille 2 år) han är så lös i magen och har lite...
Svar
10
· Visningar
1 843
Senast: gumman82
·
Övr. Hund Nu börjar vi få hundvaktsproblem. Dagis ville inte ha såna som oss, såna som bara behöver hundvakt nån gång ibland. Kan iof förstå det...
Svar
7
· Visningar
2 227
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund Hur ska jag bära mig åt när min sambos tik inte låter mig komma in i mitt eget sovrum utan att försöka hoppa på mig. Hon har blivt mer...
Svar
19
· Visningar
2 622
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Hund Våran Beardis har blivit lite knepig på sista tiden. Det är en hane på 5 år. Han vill inte gå ut !! På morron går han ut nedanför bron...
Svar
5
· Visningar
4 313
Senast: Qodrofenia
·
B
Övr. Hund Just nu är jag i stort bryderi, har en goldenkille som blir 10 år i februari och nu har jag hittat en knöl "därbak" på honom, ca 1 dm...
Svar
9
· Visningar
1 915
Senast: **BORTTAGEN**
·
Hundträning nu ger jag snart upp! min tik e ett år å i värsta trotsåldern!! urjobbig nu asså!! och nu har hon glömt allt vi hade lärt in..sitt litt...
Svar
19
· Visningar
2 669
Senast: Shimzy
·
Övr. Hund Varför gör han så? Jag har 2 hanar en på 7år och den andra är 3.. Nu är det så att den yngre, luktar på den äldres kön och sen klapprar...
Svar
10
· Visningar
1 868
Senast: LabeRt
·
Övr. Hund Är det ngn fler än jag som är nybörjare på vallning? Har köpt en tik på 1½ år, och vi har hunnit gå 2 vallkurser. Jag är helfrälst. Det...
Svar
3
· Visningar
1 843
Senast: Meibla
·
C
Övr. Hund Har tagit hand om svärfars 10åriga karelska björnhund, då hon inte orkade med livet i deras tillsynes stökiga tillvaro. Tror för övrigt...
Svar
8
· Visningar
2 030
Senast: Icebabe_1
·
D
Övr. Hund ...borde ta reda på ordentlig fakta innan de skriver en artikel. Titta på den här t ex. Hur ska de ha det? Är det en kamphund...
2
Svar
24
· Visningar
3 456
Senast: never_the_less
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som sitter och följer resultaten i SM? Tanken var att jag skulle ha tillbringat hela helgen i Mantorp, men...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Pellis
·
B
Övr. Hund Min hund är mager. Har varit till vet en massa gånger. Han åt dåligt redan som valp. Åkte till vet och fick pencilin mot hans röda...
Svar
7
· Visningar
4 561
Senast: jontemyra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp