Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej på er! Jag vill gärna cykla till jobbet och hunden (tax) jobbar med mig på dagarna. Är det någon som kännner till var man kan hitta...
Svar
11
· Visningar
5 480
Senast: vivianhegre
·
D
Övr. Hund ...borde ta reda på ordentlig fakta innan de skriver en artikel. Titta på den här t ex. Hur ska de ha det? Är det en kamphund...
2
Svar
24
· Visningar
3 464
Senast: never_the_less
·
B
Övr. Hund Vår hund ligger väldigt ofta på rygg, sover, tuggar på saker, vilar lite osv. Nu ligger han här nedanför stolen på rygg och tuggar på...
Svar
6
· Visningar
4 719
Senast: JennyF
·
C
Övr. Hund Har tagit hand om svärfars 10åriga karelska björnhund, då hon inte orkade med livet i deras tillsynes stökiga tillvaro. Tror för övrigt...
Svar
8
· Visningar
2 039
Senast: Icebabe_1
·
Övr. Hund Min hund har fått en stor vårta? har pratat med veterinären, han lider inget av det( men den är äcklig ) och en ev operation skulle gå...
2
Svar
26
· Visningar
36 518
Senast: Calazirya
·
R
Övr. Hund Vad jag har hört så räcker knappast långa promenader, för att få upp konditionen på sin hund.Hur motionerar ni era hundar...
2
Svar
24
· Visningar
2 261
Senast: EmelieR
·
L
Övr. Hund En 14-veckors valp? Vad tycker ni om detta, ensam 2.5h på förmiddagen, lång lunch med sällskap&promenad, sedan ensam 2.5h på em, sen...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
11 453
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund på era doggar. Har ni någon bild som ni tycker är extra vacker,så får ni väldigt gärna visa den för mig :bow: Här är min finaste bild...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 983
Senast: julia_v
·
C
Övr. Hund Om sån där "grimma" till hundar ( har glömt av vad de heter ) Jag ska iaf köpa en sån imorgon, då jag behöver de när vi går i stan då...
2
Svar
20
· Visningar
2 101
Senast: Calazirya
·
K
Övr. Hund Om ni skulle välja hundras helt efter utseendet, utan att ta hänsyn till temperament och egenskaper, vilken ras skulle ni välja då...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
18 912
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Jag har länge haft planer på att köpa en hund men eftersom mitt tränande och tävlande med häst tagit så mycket av min tid har jag inte...
2
Svar
22
· Visningar
4 300
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund ... *suck* Alla är livrädda, "Är det inte en sån är kamphund?" Bara för att spä på deras onödiga rädsla viftar jag med en leksak framför...
2
Svar
23
· Visningar
3 460
Senast: Milosari
·
B
Övr. Hund Hej! Vår gammelvovve Anton avlivades i våras och jag saknar hund jättemycket nu. :cry: Funderar på vilken ras som skulle kunna passa...
2
Svar
35
· Visningar
3 899
Senast: Bee Sweet´s
·
M
Övr. Hund jag blir så sur varje gång jag hör talas om folk som använder elhalsband, jag blir så jävla förbannad helt enkelt! jag har hört om en...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 522
Senast: madoh
·
C
Övr. Hund min unghund är född i feb och är fortfarande inte rumsren, ibland säger hon till om hon vill ut men om ingen är just brevid henne kissar...
Svar
16
· Visningar
4 814
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Ååå, dom föds i slutet på augusti.. Nån som har några fina tik namn?? Gärna engelsk "changer" då mamman heter Destiney.. Tack å hejj...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 808
Senast: Raven
·
S
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som vet vad det kostar (ca) att operera bort en liten juvertumör.
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: litania
·
E
Övr. Hund ..var det en reporter som "gick på" folk som inte hade sina hundar kopplade. Först sade reportern till en engelsktalande att han skulle...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
21 230
Senast: LIA
·
M
Övr. Hund Nån mer än jag som har det? Vi har en tik på snart 4 år som heter Ebba, hon kommer från Djungelkattens Kennel i Stockholm, men själv bor...
Svar
10
· Visningar
2 521
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund Har länge gått och funderat på att köpa mig en westie och tänkte nu höra om det finns någon här som är stolt ägare till en..? Vill gärna...
Svar
17
· Visningar
9 982
Senast: egwyne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp