Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min ena hund har fått som små hudfärgade "knölar" på två ställen på kroppen. Jag skulle inte säga att det är vårtor riktigt, dom är inte...
Svar
4
· Visningar
2 775
Senast: karamba
·
Hundhälsa Vad innebär det? Att hunden parades av hanhund fast hon inte var redo eller intresserad...
Svar
11
· Visningar
1 813
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Går det? Alltså få ut livförsäkringen men ha kvar en (begränsad?) veterinärförsäkring? Hur fungerar det i såfall? Har försökt söka, men...
Svar
14
· Visningar
1 847
Senast: paradox
·
Hundhälsa Blir galen på min sambos snart 16 månaders tik, hon går runt och gnäller nästan konstant sen 2 veckor tillbaka. trodde först att det...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej ni där ute med storvuxna hundraser! Hur har ni gjort med era valpar ang. promenader. Går ni promenader över huvud taget eller...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hej alla duktiga hundmänniskor! Nu hoppas jag verkligen att jag kommer till sinnes ro... Jag och min sambo har en corgi hanne på tio...
2
Svar
37
· Visningar
2 986
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min hund har åkt på rejäl gastrit. Hon har tidigare visat små tecken på kronisk gastrit (rapningar ibland, kräsen osv) men det har...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Nevermind
·
Hundhälsa Min whippetvalp på 8 månader har sen igår eftermiddag fått lite gulbrunt "smuts" i ögonvrån som jag pillat bort ett antal gånger nu. Det...
Svar
1
· Visningar
1 217
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Min hunds päls tovar sig nåt så fruktansvärt i armhålorna och jag blev idag rådd att använda "silikondroppar" för människor (finns ju i...
Svar
17
· Visningar
3 922
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa Hejsan! Vi har en Jack Russel tik, 4 år. Min pojkvän skaffade hunden när den var 2 år. Jag har vart tillsammans med honom sen i somras...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jaha ja första vetbesöket utöver vaccinering gjort. Och jag har ett "öronbarn" tydligen. Så hur förebygger ni? Öronrens hjälpte ju...
2
Svar
26
· Visningar
4 266
S
Hundhälsa Har två hundar, en lapp på 4 år o. en husky på 9 månader, båda hanar. När vi fick hem huskyvalpen så kräkte lappen upp en hög till...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: yennork
·
Hundhälsa Min mamma och hennes jagande man har en finsk stövare hemma (en riktigt barnslig sådan..). Här om dagen var jag och hälsade på då jag...
Svar
9
· Visningar
5 740
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vår ena hund matvägrar..eller han vägrar äta fodret vi bytt till. Skinka, kattmat och leverpastej äter han med god aptit. (Provat ge...
2
Svar
21
· Visningar
5 899
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag har gett min hund VoH i nästan 1 års tid (hon är 15 månader nu) har blanadat det med magnusson, alltså har gett henne magnusson om...
Svar
18
· Visningar
6 381
Senast: Rose
·
Hundhälsa Jag har en tik som vid 9veckors besiktningen fick anmärkning på höger framben, hon fick på båda frambenen vid återbesiktning när hon var...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 548
Senast: Hagstadius
·
Hundhälsa "Roade" oss med att åka in akut till vet. igår då den yngsta hunden lyckats riva sej i ögat... Väl på plats blev vi väl omhändertagna...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 450
Hundhälsa Köpte en 12veckors valp för knappt en vecka sedan. Märkte en morgon att det "klickar" ibland när han andas i strupen eller näsan. Har ni...
Svar
3
· Visningar
1 962
Senast: skuggi
·
T
Hundhälsa Önskar Tips ang. fortsatt behandling för att få ner knöliga juvrar på tik vars valpar alla dött efter födelsen. Jag skulle vilja ha...
Svar
5
· Visningar
2 230
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Ska börja med att säga att ja, jag vet vad patella luxation är och jag går till veterinär med mina djur när det behövs;) För några år...
Svar
3
· Visningar
3 740
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp