Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Hej! Min katt har skadat sig och är satt på antibiotika. Han är vanligtvis utekatt men är nu satt i husarrest. Jag brukar avmaska (på...
Svar
0
· Visningar
1 695
Senast: Kodiak
·
Katthälsa Vår ena kisse tål helt plötsligt inte blötmaten som han ätit hur länge som helst. Hur fasen kan det bli så? :confused: Torrfodret går...
Svar
0
· Visningar
584
Senast: Sara75
·
Katthälsa Ursäkta för långt inlägg! Lite bakgrund: Vi adopterade vår (inne)katt från ett katthem han var då fyra år gammal (idag 12 år). Han har...
Svar
0
· Visningar
1 490
Senast: Safir
·
Katthälsa Är der någon mer som upplever att era kastrerade katter blir stressad av att det springer runt okastrerade katter på deras revir? Min...
Svar
0
· Visningar
512
Senast: Freazer
·
Katthälsa Någon som använt Bravecto på katt? Har inte velat använda Frontline till mina då jag tyckt de reagerat ganska starkt. Har läst om ganska...
Svar
0
· Visningar
521
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Det verkar som min katt drabbats av foder allergi. Jag har pratat lite snabbt med en veterinär som trodde det antingen kan vara...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: canine
·
Katthälsa Hur stor är risken att en katt med delad tå, alltså väldigt lindrig polydaktyli får problem? Det är alltså så "lite" att man måste titta...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Har två honkatter, den ena på 1 år och den andra på 10 månader. Båda kastrerade. "Stora katten har jag haft sen hon var 12 veckor och...
Svar
0
· Visningar
1 221
Senast: Mahonia
·
Katthälsa Hej! :) Vi har två kastrerade katter. Hankatten har sedan en tid tillbaka börjat slicka på kattlådans tak där kolfiltret tidigare varit...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: MelinaF
·
Katthälsa Jag har två Ragdolls, en hona på 5 år och en hane som är 7 år, båda kastrerade. För drygt ett och ett halvt år sedan började hanen gå...
Svar
0
· Visningar
914
Senast: Novienna
·
Katthälsa Någon här som haft katt med inflammerad tjocktarm? Jag har en nu. Fått Prednisolon som han ska ha 7,5 mg om dan. Prov är tagna för...
Svar
0
· Visningar
1 068
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Fler som har haft katter med salmonella? Verkar vara många som har det nu enligt nyheterna och vetrinärerna? Min katt blev dålig en...
Svar
0
· Visningar
484
Senast: silverblom
·
Katthälsa Någon som testat såna droppar i nacken för att lugna stressad katt?
Svar
0
· Visningar
630
Senast: MonteRose
·
Katthälsa Kan leksaker/annan plast i hemmet ge symptom eller är det bara vatten/matskålar? Anledningen till att jag undrar är att jag funderar på...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: Riru
·
Katthälsa Hej! Köp en raskatt. Dagen efter vi fick hem katten började hon nysa. Katt blev diagnoserna med kattsnuva. Efter provtagning visade det...
Svar
0
· Visningar
845
Senast: Lakrislaila
·
Katthälsa Hej! Har en kastrerad innekatt (hane) på nästan 8 år, som jag upptäckte imorse slickade/åt lite kattsand som hade hamnat på golvet, han...
Svar
0
· Visningar
440
Mat
Katthälsa Jag vet vilket torrfoder lilla katten ska ha. Men vilken blötmat är bäst? Hälsosammast? Ger ni samma eller varierar ni? Finns det ngr...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Lilla
·
Katthälsa Hej, I onsdags (idag söndag) opererades båda analsäckarna bort på min katt. Han har haft flera svåra fistulerande...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: kma
·
Katthälsa Min katt anser att hon alltid ska med på promenader och ska vi inte gå på landsväg är det såklart okej. Annars får jag stänga in henne...
Svar
0
· Visningar
676
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Vår ena katt, kastrerad honkatt 5 år, har lagt på sig lite och jag funderar på vad man ska göra åt det. Hon är inte ute så mycket men...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: Gretagris
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp