Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Hej! På mitt ridschema för ridlektionerna den här terminen står det att vi ska ha något som kallas för aktivitets bana och jag är...
Svar
1
· Visningar
466
Ridning Hej Jag undrar om det är någon som vet vilken hastighet man har i skritt, trav, galopp,tölt och passgång?? När man rider
Svar
3
· Visningar
463
Senast: Sryoqwe
·
Ridning Har någon ridit hela rundan inkl. övernattningar? Vad tyckte ni? Red ni egna hästar eller ridledens hyrhästar?
Svar
0
· Visningar
458
Senast: Leoni
·
Träning Hej! Jag har en varmblods valack som precis fyllt sju år som jag har haft i en månad nu. Mina mål är att bygga upp hans muskler så han...
Svar
0
· Visningar
456
Hästhantering Jag ska eventuellt frakta häst från Dalarna till Göteborg och undrar på ett ungefär vad olika firmor tar för transport. Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
453
Senast: Fibusen
·
Träning Då jag är under igångsättning försiktigt efter diverse skador Och inte har sååå många träningsmöjligheter så tar vi tacksamt emot tips...
Svar
2
· Visningar
449
Senast: Zevzan
·
Ridning Jag har börjat rida igen men jag mus typ inga av orden🙃 snälla hjälp mig:)
Svar
0
· Visningar
448
Träning Jag har klickertränat med min häst i snart ett år, då har det mest varit som förstärkelse när han har gjort något rätt vid hantering och...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Cs218
·
Svar
0
· Visningar
438
Senast: amandaaaaaa
·
Ridning Nån som haft trasiga fibrer på gaffelbandet? Hur har eran igångsättning sett ut ?
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Idaw83
·
Träning Hej! Ska börja tömköra min ponny och undrar om ni har några tips på hur jag enklast lär henne. Jag själv har både kört och tömkört innan...
Svar
1
· Visningar
429
Senast: Elo
·
Hästhantering Hej, min häst har tappat en sko HF o tänkte jobba honom från marken vad kan man hitta på?
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Lingon
·
Ridning hej! jag ska rida p60-70 dressyrprogrammet om nån helg på en pay and ride för att bygga lite tävlingsrutin i dressyren, och nu vill jag...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: Daliafisk
·
Ridning Hej! Min häst vrickade sig för ca 1 vecka sedan. Vi har varit in till vet och ultraljudat benet ok det visade ingenting utan hon sa att...
Svar
0
· Visningar
391
Ridning Min häst var hos tandläkaren idag och fick lugnande. Kan jag rida imorgon? Och hur länge ska ja vänta till ja kan rida hårt?
Svar
1
· Visningar
386
Senast: Sirap
·
Ridning Hej! Sugen på att skaffa foderhäst nästa år, är det för tidigt att börja leta nu? Tänkte isåfall ta hem den i maj och ha den i ca 4-5...
Svar
1
· Visningar
384
Senast: WBanna
·
Ridning Hej! Jag går i tankarna att utbilda mig till hoppdomare men hittar ingenstans hur mycket det kostar. Är det någon här som vet? :)
Svar
1
· Visningar
372
Senast: Karoliten
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
362
Senast: Nevermind
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
7
· Visningar
345
Ridning Jag vill dela min GPS position från mobilen, främst när jag rider men gärna annars med då jag är mycket ute i skog och mark. Vilken app...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp