Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Hästhantering Finns det någon som kan ge mig tipps om hur jag bygger bak muskler på ett mjukt sätt,har just nu bara stenhårda grusvägar?
Svar
4
· Visningar
829
Hästhantering Rider ett 5-årigt halvblod just nu. Han är snäll på alla vis, men han är typ i värsta trotsåldern eller nåt. Red en 3-åring (fyllt i år)...
Svar
11
· Visningar
2 318
Senast: MoCa
·
P
Hästhantering Hej! Jag rider en 4 åring.. När hon föddes hade hennes mamma inte haft föl på fleera år, detta resulterade i att stoet var sjukt rädd...
Svar
2
· Visningar
1 294
Senast: skuggi
·
Hästhantering Jag har en jättefin 4 åring som för ett tag sedan började visa upp ett oönskat beteende. Felice är e. Canterbury ue. Warsteiner. Hennes...
Svar
15
· Visningar
2 494
Senast: Jennyzen
·
Hästhantering Har ett sto 4 år, som antagligen inte gjort så mkt I sitt liv innan hon kom till mig. Vi har de senaste månaderna försökt lära känna...
Svar
17
· Visningar
1 151
Senast: Skye
·
T
Hästhantering Hej! :confused: jag ska för första gången på 3-årstest med en unghäst. Jag undrar vad det är som gäller, jag är inte medlem i någon...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: IIII
·
S
Hästhantering Hur ofta kan jag ut & promenera med min 3 åring? Räknas det som "arbete"? Hur ofta kan man hänga på dom?
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: axel
·
T
Hästhantering Snälla! Behöver hjälp! Jag har 7 hästar på bete här hos mig. En av dem är en valack på 3 år. Mitt problem är att jag inte får ta ut...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: arabia
·
Hästhantering Hej ! Fundering o Tipps ! Har en unghingst 3 år. Han har jag kört in med alla sorters redskap. Går otroligt bra. Accepterar o är lyhörd...
2
Svar
27
· Visningar
3 432
Senast: axel
·
Hästhantering Hej! Vi hade tänkt att vår ponny som är 6 år ska få villa i 3 veckor. Då hon ska få smälta in allt hon lärt sig under detta året då vi...
Svar
7
· Visningar
1 661
Senast: Zuzzi
·
Hästhantering Innan jag börjar gnälla vill jag bara nämna att jag är väldigt glad för min häst..i alla fall för det mesta:angel: Vi är fortfarande i...
Svar
15
· Visningar
1 843
Senast: MalinM
·
Hästhantering Har planer att köpa en 3 årig hingst. Stallet finns det sto och han kommer gå i egen hage. Han är under inridning. Enbart sutten i...
2
Svar
20
· Visningar
2 863
Senast: shampiz
·
Hästhantering Eller jo, lyfter gör han men det går inte att hålla det uppe länge nog för att hinna kratsa, än mindre verka. Han rycker det åt sig och...
Svar
10
· Visningar
2 506
Senast: Luna10
·
Hästhantering ..som inte vill gå över diken, nedsänkningar? Min kille går snällt som en liten hund på våra skogspromenader, följer röstkommandon som...
Svar
13
· Visningar
1 439
Senast: Antiqua
·
Hästhantering Vet inte om den ska ligga i ridning eller hästhantering men testar här.. ska den flyttas så får nån gärna göra de=) jag fick hem min...
2
Svar
38
· Visningar
4 301
Senast: NightRain
·
Hästhantering Har för avsikt att inom de närmsta månaderna köpa min första häst och rätt så fort därefter köpa en till... till viss del för...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Senast: Aliah
·
M
Hästhantering Hej! Har bara lite random funderingar här! Skulle man kunna ha en minishettis med ett halvblod i en box på ca 3X4 m tillsammans????:)...
Svar
11
· Visningar
1 456
Senast: marwin
·
Hästhantering Hej på er! Om två veckor tar jag hem min SWB-hingst av årsmodell 2011. Han har gått på hingstbete över sommaren. Han är en snäll och...
2
Svar
24
· Visningar
4 812
Senast: Russin8
·
Hästhantering Hej, jag undrar om det kan vara så att man har märkt några beteende problem, eller inte problem bara olika beteenden vid hästar som...
Svar
8
· Visningar
1 732
Senast: SkorpSmulan
·
Hästhantering Jag har en minishettis hingst som nu är lite över 1år. Han är van vid att ledas, borstas, har blivit duschad, lastad, har haft på täcke...
Svar
19
· Visningar
2 609
Senast: KungTulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp