Bukefalos 28 år!

1-åring som bits!

Sv: 1-åring som bits!

Dessutom tycker jag mig minnas att jerseyko skrev att hon nop barnet lika hart som han bet henne - och det gjorde ju ont pa henne sa lar ju ha gjort ont pa honom :confused:

Nej, ju hårdare han bet mig ju hårdare nöp jag honom och förklarade att det gör ont på mamma och det är fel att bitas man ska pussas och kramas, bet han då ännu hårdare nöp jag hårdare och upprepade mig tills han släppte. Då släppte jag också och han tittade på sitt bett, torkade bort dregglet och sa att jag hade ont där.

Jag såg ut som jag brottats med en polishund och han var helt opåverkad och gick och fortsatte leka. Ingen smärta, ingen rädsla eller bristande förtroende.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 318
Senast: Migo
·
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
3 023
Senast: lady_vip
·
Katthälsa Nu har jag tröttnat på att få mina händer sönderklösta av min katt. Hon är nu tio månader gammal och ingen annan än jag och min pojkvän...
2
Svar
21
· Visningar
5 337
Senast: Ponnyfoton
·
Småbarn Jag tänkte först skaffa ett anonymt konto, men jag orkar inte. Det är ju heller inget att skämmas för tänker jag (försöker jag tänka)...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 461
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp