Bukefalos 28 år!

2 tandläkare med olika åsikter. Hjälp?

Jag saknar också tanden framför visdomstanden. Min gick helt sönder, när jag fick akuttid till tandläkaren så var svaret att det bästa var att dra ut den. En rotfyllning skulle hålla i max 5 år. Jag har aldrig ångrat att jag drog ut tanden! Sen gick inte FK in och bekosta en del rotfyllning av tanden, då de endast ersätter tänder som är viktiga för det estetiska. Saknar totalt 5 tänder, då jag drog ut tänder innan jag fick tandställning.
 
Jättekul tråd :( jag ska till tandläkare i morron fm och det är inte lite han vill göra. :nailbiting: Han var inte så impad av föregående tandläkare.Ja det här är en yngre .
 
Jättekul tråd :( jag ska till tandläkare i morron fm och det är inte lite han vill göra. :nailbiting: Han var inte så impad av föregående tandläkare.Ja det här är en yngre .
När jag gick till tandläkare efter 9 års uppehåll så hittade den unga tandläkaren 8 hål som behövde lagas. Hon kändes stressig och det kändes inte bra så jag bytte till en annan på samma mottagning. Han var äldre och sa att jag behövde dra ut två tänder och laga 3 hål. Sen var det väl några som var så små att de inte behövde lagas.
Det är knepigt med tandläkare.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp