Bukefalos 28 år!

5-års championatet 2014!

queeniida

Trådstartare
Hej,

Är det någon som satsar mot detta? Hur ser upplägget hur? Vad har ni för häst? Hur erfaren är er häst? Hade varit väldigt kul att höra hur tankarna går när det gäller 2014 års championat :)
 
Sv: 5-års championatet 2014!

Jag har en som jag tänkt kvala :)
En val som gick 4-års förra året och är väl framme. Tävlat en del förra året med plac i debutant men även plac i dressyr och nolla 1m. Funderar på att kvala även i de andra grenarna och just nu ligger dressyren närmast till hands men det beror på tid och möjligheter.

Han ska gå första tävlingen för i år i Tågarp och sedan får det rulla på beroende på hur han känns och troligtvis ungefär samma upplägg som förra året med en kortare vila i juli och tävlingar före och efter. Kommer antagligen debutera 100 cm relativt tidigt om han fortsätter utvecklas och gå så stabilt som förra året. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
805
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
1 021
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 554
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
12
· Visningar
1 267
Senast: Human
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp