Bukefalos 28 år!

A-kassan efterfrågar inkomst/vecka. Hur räkna?

Lilla

Trådstartare
Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar om timmar per vecka jag jobbar och inkomst/vecka. Hur svarar man på det sistnämnda när man har månadslön?
 
Hm. Jag skulle nog fråga lönehandläggaren på mitt jobb för att få korrekt siffra.
 
Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar om timmar per vecka jag jobbar och inkomst/vecka. Hur svarar man på det sistnämnda när man har månadslön?
Egentligen hade jag kollat med a-kassan hur de räknar fram veckolön för de är ändå deras beräkningar i slutet som gäller (gissar jag hej vilt) men faktorn 4.3 används annars för veckolön normalt sett. Dvs månadslön/4.3
 
Egentligen hade jag kollat med a-kassan hur de räknar fram veckolön för de är ändå deras beräkningar i slutet som gäller (gissar jag hej vilt) men faktorn 4.3 används annars för veckolön normalt sett. Dvs månadslön/4.3
Precis så jag gjorde precis så. Tack.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag blev för ett antal år sedan tilldömd ett skadestånd på närmare 20.000kr. Först nu har detta skadestånd börjat betalas ut via...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 496
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 398
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp