Bukefalos 28 år!

Aaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!

V

VildochVacker

Mitt Photoshop funkar inte! Startade det som vanligt, så kom det upp den där rutan "Updating Adobe Online". Högerklickade och stängde. Sen helt plötsligt så stängde Photoshop ner sig medans det laddade. Prövade igen, men det vill inte starta. Vad har hänt?
 
Antagligen så gick något fel med någon uppdatering och någon fil blev skadad?
En annan långsökt idé, om du har en piratkopia kanske programmet upptäckte det?

I vilket fall så löser det sig nog om du installerar om.
 
Adobe har som policy att inte hindra piratkopiering av sin programvara. Även om de kanske inte uppmuntrar piratanvändning så motverkas den inte aktivt.

Men en ominstallation låter som ett hett tips. Alternativet är några timmars felöskning på support-sidor.
 
Jag håller på att leta lite på adobe.com, men jag vet inte vad jag ska söka på för ord. Tips? :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
695
Senast: Otherside
·
Hemmet Helt plötsligt gick elen i vissa delar av huset, men inga säkringar har gått :confused: Maten var klar så vi satte oss och åt, medan vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 822
Senast: tanten
·
Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Fibusen
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp