Status
Stängd för vidare inlägg.

Gnist

Trådstartare
Är alla 14-åriga pojkar så att dom kan allt, vet allt, och mamma kan och vet inget ? Och det kan ju inte finnas nått bättre sätt att tillbringa tiden på än att djävlas med lillasyster (11 år)... :mad: Eller är det bara min son som är sån :confused:
 
Sv: Aaarghh

Låter som min 13-åriga bror! :smirk:


Sur
Irriterad
Vet bäst
Konstant trött/slö
Tyken och otrevlig


Men han är rätt söt emellanåt också... när man får honom på rätt humör... :D
 
Sv: Aaarghh

Sonen har sina bra sidor också :smirk: han kan ju faktiskt hjälpa till hemma ibland + i kanten för att han är himla shysst med sin minisyster ( snart 4 år), men det går inte en dag utan att han retar gallfeber på en :crazy: minst tre ggr iaf :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 339
Senast: hastflicka
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 246
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 234
Senast: Destiny_D
·
Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 319
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp