Bukefalos 28 år!

Abbie vägrar äta Olivers?

MissFideli

Trådstartare
Tyvärr har Abbie slutat äta Olivers. Vi var utan RC i drygt 2 dgr och hon var helt kollrig. Så jag fick ju gå och köpa RC igen nu. Vad göra?
 
Sv: Abbie vägrar äta Olivers?

Nutra Gold, som går att få bla via Foderbilen, är av samma typ: ett "ekologisk" kvalitets-torrfoder. Prova med den istället??

Tror i själva verket att Nutra Gold är något bättre.
Finicky - varianten har ett extra, något högre innehåll av protein och kött, och antas vara ännu godare...
 
Sv: Abbie vägrar äta Olivers?

Ok, ska kolla det. Lite knasigt att den bara säljs i 3kg-säckar bara. Blir dubbelt så dyr som RC eftersom jag har uppfödarrabatt där.
 

Liknande trådar

Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
880
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
483
Senast: Hoarfrost
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 605
Senast: monster1
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp