Äntligen Är Han HÄr :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

Grattis=) avis....va de hemskt? mkt ont? e så nervös inför när den dagen kommer....men man vill ju ha barn ju...va de som du trodde de skulle va?
 
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

Texaz skrev:
GRATTIS!! :love: Fast det är livsfarligt att visa såna bilder för tjej som bestämt sig för att det räcker med tre barn... :crazy: :love:


GRATTIS HON3Y till bebben!!!!!
Texaz: Bebbar e supergulliga men du anar inte vad skönt det är när bebbarna vuxit upp och blivit vuxna med man och och egna barn. :bump: Det är då nästa liv börjar....tro mig, jag vet :banana:
 
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

GRATTIS :) Jag vars biologiska klocka tickar så jag snart väcker hela byn, var väl inte den bästa att visa bilderna för! Gud vilken sötnos, speciellt när han sover!

Grattis till dig, pappan och Alvin!
 
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

Gullan86 skrev:
Grattis=) avis....va de hemskt? mkt ont? e så nervös inför när den dagen kommer....men man vill ju ha barn ju...va de som du trodde de skulle va?

Första delen av förlossningen va helt okej.
Tycker smärtan var överkommlig !
När jag fick bedövningen i ryggen så va de
lugnt ! Hade knappt ont. Men sen ca 2 h senare
kom ju en kraftig smärta "ovanför" där dom satte
bedövningen.. DÅ VA DE HEMSKT ! Kunde absolut
inte krysta, allt låste sej och jag fick PANIK !
Dom tvingade i mej lustgas så dom kunde pressa
ihop min trötta kropp.. ush mår lite illa när jag tänker
tillbaks på de. Så det var nog inte som jag tänkt mej. .
Det konstiga är att min mamma berättade att de hände
samma sak för henne när jag föddes ? Hon ville inte
säja ngt före förlossningen. . inte skrämma mej i onödan.

Men.. det är klart värt de. Min älskade ALVIN :)
 
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

oh va underbart Grattis igen till dig...du har verkligen gjort ett bra jobb=) hur e det att va mamma nudå? fattar man det hehe=).
oj när du säger det så e de nog rätt sällan man vet hur ens mammans förlossning gick till tror det iaf...hm kanske därför de inte berättar då...
jo man ska väl kämpa för att få nåt man förtjänar=)
alltså den bedövningen man får (ryggbedövningen) hur känner man under där de sätter den? e man som förlamad typ måste ju känns skitkonstigt att kunna röra sig men inte känna nåt? som att man e halv lr nåt haha lr?

Grattis igen=)
 
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

Gullan86 skrev:
oh va underbart Grattis igen till dig...du har verkligen gjort ett bra jobb=) hur e det att va mamma nudå? fattar man det hehe=).
oj när du säger det så e de nog rätt sällan man vet hur ens mammans förlossning gick till tror det iaf...hm kanske därför de inte berättar då...
jo man ska väl kämpa för att få nåt man förtjänar=)
alltså den bedövningen man får (ryggbedövningen) hur känner man under där de sätter den? e man som förlamad typ måste ju känns skitkonstigt att kunna röra sig men inte känna nåt? som att man e halv lr nåt haha lr?

Grattis igen=)

Det känns så underbart :) Fast det är lite svårt att förstå det oxå.
I början kändes det lite konstigt att han hade legat i min mage och
sparkat *hehe*. Ryggbedövningen känns som om man domnar
i ryggen typ. Det är ungefär samma känsla som när armen har
somnat och håller på att "vakna". . om du förstår hur ja menar?
 
Sv: Äntligen Är Han HÄr :)

aha okej men gu va konstigt de måste kännas men man blir inte bedövad i benen då typ?
oh va underbart me en liten bebis och så har man ju verkligen "gjort" den själv. men fick du nåra "men" efter det om du förstår vad jag syftar på sugklocka låter inte altför härligt=(.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag har ridit för det mesta dels med bett tills jag köpte min nuvarande häst. När jag började rida min häst så var han oerhört stark...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 408
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 820
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Ja, nu har det gått mer än två veckor sedan Molly föddes, så nu tänkte jag berätta om förlossningen :). Det började med bebisen levde...
Svar
10
· Visningar
1 516
Senast: rubytoo
·
Hästvård hej, behöver skriva av mig lite:), kanske kan ni dela med er av era åsikter och tankar:D... Så här ligger det till - jag har en...
Svar
19
· Visningar
3 161
Senast: Bleuh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp