Äntligen katt igen!

Ja då har terroristen (jo han får kallas så,) 🙈 flyttat in sen ett tag.. han klev ur transportbur å ägde sen sitt hus. Gardinerna hänger på snedden finns inte en sak som står på sin plats i fönstren.. men vilken kelgris ! 😍
Han kräver att ligga kloss när det är sovdags. Nattetid är han hopplös då han kurrar så högt att jag inte får sova. Snubblar över honom så fort jag ska nånstans.. sitta på toa ifred är inte längre ett alternativ..

Såå nog har jag blivit en slav i hans liv allt. Å ja älskar det 😁😍🙈
 

Liknande trådar

Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 647
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp