Bukefalos 28 år!

Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Precis!

Som en alltför flockbunden travhäst är vi lite till mans...:angel:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

*KL*

Håller helt & fullt med om att detta är ett intressant fenomen!! Brukar ibland reflektera över det i ett neutralt läge..ibland blir jag direkt sur..när jag startat en tråd & alla är TOTALT ointresserade av den då tillskriver jag detta att handla om det faktum att jag är en o-poppis bukare..hellre det än att jag har ointressanta funderingar :rofl:

Det är alltid lustigt med internetforum.. det speglar verkligheten därute till viss del men skillnaden är att de som är väldigt anonyma IRL kan vara SUPERpoppis på ett forum..Vilket är bra! Det ger alla en chans att känna sig betydelsefulla..
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

*harkel, harkel* Jag kan blygsamt ta mig an den uppgiften.. :o;)
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

kl

Min No poo-tråd är kanske ett exempel.
Jag har funnits på stallet/buke sedan forntiden men inte postat så mycket och har inga bukepolare direkt. Men i den här tråden blev det många inlägg och vidare diskussioner i ämnet mellan olika användare. Jag själv postade inte så jättemånga inlägg men läste med förtjusning, hade inte väntat mig så mycket respons! :)
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag har lagt märke till samma.

Själv blev jag chockad när min menskoppklubben-tråd levde vidare hur länge som helst. Men just där var det ämnet som lockade folk eftersom jag inte är nån som är poppis.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag tror faktiskt att du har ganska rätt Tulle. (Tänkte inte svara i den här tråden, men gjorde det för att det var du som startade den :D:rofl: )
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

KL Har en tendens att hoppa in i trådar vars skapare ofta har idiotåsikter som inte är konsekventa från tråd till tråd knappast för att jag vill framstå som ngn beundrare till ts.
PL
 
Sv: ....Är den person som startar en tråd viktigare än

Är den person som startar en tråd viktigare än ämnet tråden berör?

Ja!!! :mad:

Jag startade en tråd om att tvätta ansiktet med olja.
Efter en timme och tjugo minuter har jag fått ett (1) svar.
Du hade efter samma tid fått TJUGO svar!!! :mad: :mad: :mad:

Eftersom ämnet "tvätta ansiktet med olja?" är jätteintressant så är det alltså MIG det är fel på :confused: !!!

Jag är en ute-bukare som ingen tycker om. :cry:

Jag känner mig kränkt. :mad:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

***kl***

Jag går helt på ÄMNET och första raderna, som man ser på forumet. Vem som startat tråden är totalt ointressant!

En lång tråd med en massa svar avskräcker mig dock rätt ofta, om jag inte varit med i den från början. Då känns det som om allt är redan skrivet, och jag orkar inte ge mig in i diskussionen. Till exempel prostutitionstråden som jag tror Kat startade (?) - den verkade jätteintressant, men när jag upptäckte den var det redan 5 sidor med inlägg och då gitte jag inte ens börja läsa ...

Mina egna trådar får ofta rätt mycket svar, och det tror jag beror på att jag sköter om dem. Jag läser vad andra skrivit i dem, och svarar på det. Man måste liksom jobba på det!
Sedan har ju alla ämnen en viss kritisk massa också. Vissa ämnen är ju inte lika tacksamma, andra lockar hur många som helst.
Singeltrådar, bajs, sex, depressioner och att ha blivit dumpad tycks ju vara bästa ämnna om man vill få till en riktigt lång tråd! Så det är bara att ta vilket av dessa ämnen som helst och sätta igång ...

För övrigt: jag är säker på att jag ingår i innegänget och det är jag stolt över!!! Just because I´m worth it ... *sss* ;)
 
Sv: ....Är den person som startar en tråd viktigare än

Vem är inte en ute-bukare? :rofl:
 
Sv: ....Är den person som startar en tråd viktigare än

Du är så välkommen !!!!

Allmänt.

Jag tänker sällan på vem som startar en tråd. Ibland har tråden redan blivit för lång för att jag skall orka svara. Man vill ju att svaret skall läsas och gärna kommenteras också. I en lång, lång, lång tråd händer det att ens eminenta åsikter tappas bort :-)
 
Sv: ....Är den person som startar en tråd viktigare än

Jag har mina kompisar på buke, utöver det är jag rätt ointresserad av att "bli inne"! Jag är på konstigt självironiskt humör bara :D :rofl:

Men, kanske en mycket bra idé för andra bukare som verkligen vill vara inne! :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp