Bukefalos 28 år!

Är den person som startar en tråd viktigare än....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

*kl*

Jag har aldrig fattat vilka som är med i det s.k. innegänget, och eftersom det ofta beskylls för det ena och det andra skulle det ju vara kul att veta vilka de är som ingår i det.:angel:

Varför ta det som en beskyllning?

jag ser det mer som ett konstaterande att det finns en kärna av användare som är mer aktiva av andra och på något sätt populärare. Vilka som ingår i denna kärna av användare beror på ämnet.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag har funderat fram och tillbaks på just det här, det har nog de flesta.

Har egentligen bara märkt av det ordentligt EN gång. Ok att man startar en och annan tråd som det liksom inte blir nåt av, men den gången fick jag faktiskt ett rent otrevligt (tyckte JAG då) inlägg tillbaks, som frågade varför jag "störde" bukefolket med så ointressanta och gnälliga trådar.

Det hade garanterat inte blivit responsen om någon annan skrivit tråden.

Men men, det är historia sedan länge.

Fenomenet existerar dock, JA, det tycker jag absolut.

(Jag tror förresten jag vill vara med i mellangänget, om det går bra. Skrivet inte så mycket. Får man ändra sig om man inte trivs...? Eller blir ni kränkta då..? ;) )
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

* kl *

Visst kan man känna igen vissa mönster ibland men jag läser sånt som jag tycker är intressant sen spelar ingen roll vem som startat tråden.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag har tydligt märkt av det där. Jag har varit med sedan stallet-tiden men aldrig hört till poppisklubben. Har genom åren startat en hel del trådar men de har aldrig blivit långa. De verkar helt enkelt ointressanta för andra:(

Ett tangerande fenomen jag har märkt i mina egna trådar är att "någon" (gärna 2st) måste svara först innan tråden får fart, men innan de 2 har svarat kan det dröja lääänge.
Typ; inga svar - tråkig tråd, 2 svar eller fler - eventuellt intressant tråd


tott - kanske mellangängare
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Ska vi dra slutsatsen att buke är en kopia av den barnsliga världen? "Om ingen annan gillar tråden kan ju inte heller jag göra det!"
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

(Jag tror förresten jag vill vara med i mellangänget, om det går bra. Skrivet inte så mycket. Får man ändra sig om man inte trivs...? Eller blir ni kränkta då..? ;) )

Vill du vara med i gänget "mellangänget de kränkta" eller "mellangänget de som kränker"?

Du får välja helt själv! :)

I övrigt, vad gäller den här tråden, så jag har varit på nätet sedan september 1997 och jag har sett sådana här trådar på alla forum jag varit på.
Jag undrar varför det finns ett sådant behov av att diskutera HUR vi diskuterar?

Man kan ju inte kräva att människor ska skriva i ens trådar, och om man ständigt tycker att man är förbisedd så är det absolut inte personen utan trådämnet det handlar om. Det finns ju ett ansvar hos varje TS att själv välja intressanta trådämnen, om man vill ha svar.

Sedan måste man som sagt sköta sin tråd - vattna den och pyssla om den - så den blir livskraftig och lockar fler.
Om man skriver ett inlägg och sedan inget mer, då kan det kännas som om tråden är ledsen och övergiven, och den tynar bort för att dess TS ine bryr sig om den! Och då bryr sig ingen annan heller ... :cry:

Lite funderngar, bara så där! :)
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Ska vi dra slutsatsen att buke är en kopia av den barnsliga världen? "Om ingen annan gillar tråden kan ju inte heller jag göra det!"

Det tycker jag inte!
Jag sk*ter totalt i om andra svarat. Finner jag trådämnet intressant så svarar jag i tråden - om den inte redan är 5-6 sidor lång, för då orkar jag oftast inte sätta mig in i debatten.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Jag har varit med sedan stallet-tiden men aldrig hört till poppisklubben.

Vad ÄR poppisklubben då?
Vilka?
Varför?

Hör många "säga" det och nämna innegäng och utegäng.
Men vilka tillhör innegänget eg.? (Tror ingen kan säga ett spec. nick)
De JAG kan känna som tillhör "innegänget" kanske inte en annan håller med om.

Tycker det är dumt att man ska sättas in i fack.
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

FEL!!!!!

Sist jag vattnade en tråd började det ryka ut skärmen.
El fel stod det. Bör ej utsättas för fukt osv.


Sitt inte och ge dumma råd som folk kanske följer.



:rofl::rofl::rofl::rofl:

Japp Älgen har egen humor och struntar i allt vad gäng heter.
Jah dikutera<r i det trådar jag finner intressanta BASTA!:bow:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Iris-du är en av de roligaste på buke i alla fall!
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Och eftersom jag är helt ute i kylan så dör tråden nu.....
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Vill du vara med i gänget "mellangänget de kränkta" eller "mellangänget de som kränker"?

Du får välja helt själv! :)

Umm... då väljer jag nog att vara kränkt tror jag.
Jag är för snäll för andra gruppen. :D *bestämmer*
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Men du uppmanade ju precis oss som befinner sig i kylan att BASTA!:angel:
 
Sv: Är den person som startar en tråd viktigare än....

Ja, jag tänker på mina medbukar. Vill inte att någon ska frysa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp