Bukefalos 28 år!

Är det plötsligt OK

O

Olinda

att i en tråd diskutera en person, dock ej namngiven men det är väldigt lätt att räkna ut vem det handlar om, vi har inte haft så många manliga VM-ryttare i hoppning som varit avstängda och sedan dessutom diskutera dennes dryckesvanor tycker jag är riktigt lågt.
Hur kommer det sig att detta är OK?
Jag ser fram emot ett svar från antingen Gunnar eller Tulip, eller om nu någon annan känner sig manad.
 
Sv: Är det plötsligt OK

Hur kommer det sig att du vill ta upp diskussionen då?? Nu skrev du ju på ett vis så jag blev nyfiken...fast jag eg inte varken vet vem det är eller vad personen har för problem...

Du skulle ju korrekt mer skriva...är det lämpligt att ta upp officiella personers dryckesvanor på ett forum?? inte måla upp det på det viset du gjorde.......men jag har heller inte sett vart tråden du syftar på finns heller...men nu vet jag att det finns nån inom VM truppen som har alkoholproblem.
 
Sv: Är det plötsligt OK

Förmodligen är det inge som klickat på den lilla varningstriangeln, moderatorerna kan väl omöjligt hålla koll på ALLA inlägg och trådar som skrivs, ibland måste vi hjälpa till....
 
Sv: Är det plötsligt OK

Var diskuterades det? Om det är R som det pratades om så är väl det rätt så över? Han har ju varit nykter länge nu. :confused:
 
Senast ändrad:
Sv: Är det plötsligt OK

Det har jag gjort vid två tillfällen och inget svar heller trots att jag bett om det, därför ställer jag frågan här öppet nu.
 
Sv: Är det plötsligt OK

Visst skulle jag kunna skriva som du säger men det står inte det minsta mer i mitt inlägg än vad som går att utläsa i tråden om ledtråd till vem det är, vad jag nog vill peka på är att dessa ledtrådar är för många och tydliga och undrar varför de får stå kvar, det hade räckt med tex manlig ryttare, så hade det funnits fler att begränsa sig till VM blir det klar mindre antal ryttare att välja på.
 
Sv: Är det plötsligt OK

Ja, jag har inte läst...men jag kan läsa ut här...manlig....VM ryttare...hoppning...avstängd..och alkoholproblem( för det är väl inte mjölk det handlar om :D)

Jag tycker nog inte att det är OK att diskutera sånt på ett sånt här forum....men är det officiellt annars och karln ifråga gått ut själv så...kanske...
 
Sv: Är det plötsligt OK

Just det det är precis dessa "ledtrådar" jag har med i mitt första inlägg också, alltså kunde du utläsa detsamma som mig.

Visst så har ryttaren gått ut offentligt med att han haft problem med spriten men det antyds i tråden att han har det fortfarande så DET tycker jag är fel att diskutera.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Är det plötsligt OK

Jag har missat tråden (varit på kurser och möten och datorn hemma har krånglat) och och något meddelande från dig om den har jag inte heller fått. Om du skickar ett pm om trådrubrik till mig ska jag genast kolla på den för jag tycker inte heller att det verkar som en lämplig diskussion
 
Sv: Är det plötsligt OK

Mycket konstigt att du inte fått något meddelande så jag använt "triangeln" 9 el 10/5 och 11/5. Men jag skickar ett PM till dig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Solstig
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 899
Senast: skiesabove
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 777
Tjatter Här är en beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är varmt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar.
53 54 55
Svar
1 088
· Visningar
34 378
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp