Bukefalos 28 år!

Är jag bortgjord?

Sv: Är jag bortgjord?

Quin är efter Quick Star som är efter Galuobet som ju har travar mamma. (hoppas att jag minndes rätt nu!)
 
Sv: Är jag bortgjord?

Quin är efter Quick Star som är efter Galuobet som ju har travar mamma. (hoppas att jag minndes rätt nu!)

Det där borde jag ju faktiskt haft koll på... Så det är alltså Viti som är fransk travare? Hade jag ingen aning om....
 
Sv: Är jag bortgjord?

stumpan är 50% fullblod 25%travare 25% halvblod. ska betäcka henne med halvblod. ser inget negativt med lite travare i :)
 
Sv: Är jag bortgjord?

Om två veckor får vi se vad domarna tycker om fölet, som blev en liten hingstrackare, fux. Jag är så NERVÖÖÖÖS!
 
Sv: Är jag bortgjord?

Ska du åka och fölmönstra en 2 veckors fölunge???

Den är förhoppningsvis född för ett tag sen. I tidigare inlägg står det att stoet va på dygn 335 15/5. Annars gick hon över lääänge.....
 

Liknande trådar

Avel Har gått och "kärat ner mig" i en häst där jag rider (alltså inte min egen!). En KWPN valack född 2001 :love: Han är runt 175 cm i mkh...
Svar
7
· Visningar
2 103
Senast: rostad
·
B
Dressyr Hej alla! Jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Min kompis har köpt ett sv. hblsto för ett par månader sedan som hon ska låta betäcka...
Svar
4
· Visningar
1 300
Senast: Sara-Ida
·
Avel Nu ska även jag sälla mig till denna skara... Har ett B-prem hblsto e. Brisad-Lombard-Niarchos, stofamilj 5. 'Gammal hederlig svensk'...
Svar
18
· Visningar
1 146
Senast: ch791022
·
M
Avel Funderar på vilken hingst vi ska välja. Stoet är e. Concorde - Kaliber och kommer från stofamilj 46. Mamma är helsyster med Krocket och...
Svar
10
· Visningar
1 601
Senast: clownen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp