Äta ute i Malmö och Köpenhamn- var?

Gry

Trådstartare
Hej! Nästa helg ska vi och några vänner åka till Malmö och Köpenhamn. Vi ska äta ute båda kvällarna och vi fick i uppgift att boka bord. En kväll i Malmö och en i Köpenhamn. Och ja, jag har ingen aning var man ska äta och var det är bra. Jag litar hyfsat på Google men betydligt mer på er :heart Har ni några tips? Helst inte över 300kr per kuvert. Gärna 175-250kr- klassen. Tyvärr inga rena fiskrestauranger.

Jag är jättetacksam för förslag :heart
 
Manfreds i Köpenhamn! Kvällens rätt är mycket prisvärt, men nästa gång ska jag nog ta kockens val som inte är fasligt dyrt heller. Nästan allt är ekologiskt dessutom, och de har häftiga viner.
 
  • Gilla
Reactions: Gry
Italiano vid Vor Frue kirke i Köpenhamn. God mat och trevlig personal. Med reservation för att det är ett par år sedan jag var där.
 
  • Gilla
Reactions: Gry

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 008
Senast: jemeni
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 453
Senast: Görel
·
Hästvård Hej! Det här blir väldigt långt men jag hoppas verkligen att någon kanske orkar sig igenom det och lämnar sina tankar för nu börjar jag...
Svar
17
· Visningar
1 509
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp