Bukefalos 28 år!

AKUT! Försvunnen i Getinge!

Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Du tänker på den i karlstad?
Det var tyvärr inte vår Lady och den hunden var det ingen som letade efter alls, så den fick omplaceras..

de kan de mycket väl vara.. men tänker jag efter igen så vet jag en till dv som blivit omplacerad efter den vart hittad på en buss någon stans.. kanske är samma eller något..

men lycka till!
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

*kl*

men vad sjutton...:devil: Inte hittad än!?:cry: Oj vad jag hoppas att ni hittar den snart!
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

okej, har ägarna fått några tips som är såpass bra att de tror att hunden finns vid liv?
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

*kl*
Så sorglig historia, finna nog inte mycket chans att återfinna vovven tyvärr :(
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Realistiskt tänkt så håller jag med men med hjärtat så jo då!
Hoppet är det sista som dör.
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

*KL*

Åh, fy vad hemskt att hon inte är tillbaka.. :cry:
Hur går det? Har ni fått fler tips? :(
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Vi vet ingenting..
Jag var nere nu för ett tag sedan och hälsade på familjen, fick allt berättat för mig, hela veckan efter händelsen, dag för dag utförligt beskrivet, hur de kämpat med letandet.. Men inget resultat..
De berättade att de letar fortfarande, varje gång de rastar hundarna, kikar de efter henne i skogen..
Men de tror att hon blev upp plockan av bilen som följde efter, men har inga bevis öht. :(
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Väldigt väldigt sorligt allt ihop. Hoppas fortfarande*
Vad hände egentligen med ungen som kastade smällarna?

Har ni tagit bort ansökan på var-finns-min-hund.se (var inne och kollade för ett tag sedan)?
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Uppdaterar en mycket hemsk tråd.
Och nej, Älskade Lady återfanns aldrig. :(
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Försvinner nog tyvärr fler älskade vänner utan att vi på nätet får reda på det..


Kom på mig själv nu när jag var i skåneland sist att leta efter spår av Emelie... :(
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

Har läst hela tråden, och jag blir så ledsen när jag läser sånt här, stackars lilla hund! Man får väl nästan "hoppas" att hon är stulen och trots allt har det bra, men dumma människor i så fall som inte kan skilja på mitt eller ditt..
 
Sv: AKUT! Försvunnen i Getinge!

OJ, här har du skramlat fram en gammal tråd, lite komiskt på ett vis, då jag fick en frågan senast i går om vi hittade hunden sen eller inte av en gammal vän.

Lilla Lady hittades aldrig, och jag sitter faktiskt fortfarande o kikar på bilder på tex blocket på mamma hund till blandrasvalpar med dp i dem, kan ju vara hon...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp