Akut namnförslag!

Mina två fuxston som jag har haft har vait oerhört milda (och alla anra fuxston jag känt) - så IMHO är det där med skitsnack om fuxsston inget annat än trams.

Jag tycker för övrigt att du har fåt en massa fina namnförslag
 
Mina två fuxston som jag har haft har vait oerhört milda (och alla anra fuxston jag känt) - så IMHO är det där med skitsnack om fuxsston inget annat än trams.

Jag tycker för övrigt att du har fåt en massa fina namnförslag

Precis. Sen visst finns det många fuxston som är "rödhåriga" men finns många många andra som också har humör trots kön och färg.
Namnen har vart fina och tackar hemskt mycket för hjälpen men tyvärr inget ännu som jag känner passar in så gärna mer förslag. Ligger nog på Chili Bean, Ace of Diamonds (valacknamn? Hittar bara valacker) och Royal Gold (en slags Chilli).
Ska jag va väldigt petig skulle jag vilja att namnet börjar på R men det går inte riktigt.
Men tack för förslag och skicka gärna fler!
Kommer troligtvis registrera henne om 2v.. :nailbiting:
 
Jag tillhör skaran som inte gillar när man tar ena förälderns namn och använder som genitivform till avkommans namn - typ Kannans Nisse :( blääh avkommorna ska ha egna namn, men det får gärna finnas en röd tråd, men att använda föräldrarnas namn är inget jag tilltalas av
 
Jag tillhör skaran som inte gillar när man tar ena förälderns namn och använder som genitivform till avkommans namn - typ Kannans Nisse :( blääh avkommorna ska ha egna namn, men det får gärna finnas en röd tråd, men att använda föräldrarnas namn är inget jag tilltalas av

Men kom med förslag då :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp